The news is by your side.

Advertisement

بلاول بھٹو نوازشریف کی علالت کی خبروں پر فکر مند

اسلام آباد : پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو نے سابق وزیراعظم نوازشریف کی علالت کی خبروں پر فکر مندی کا اظہار کرتے ہوئے کہاآصف زرداری، نواز  شریف کوخدانخواستہ کچھ ہواتوذمہ دارحکومت ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو نے سابق وزیراعظم نوازشریف کی علالت کی خبروں کے حوالے سے بیان میں کہا ہے کہ نوازشریف کی خرابی صحت کی خبروں پرسخت فکرمندہوں اور دعاگوہوں خدا نوازشریف کوجلدمکمل صحت یابی دے، نواز شریف کی دوران قید علالت سے اہل خانہ کس تکلیف سے گزر رہے ہوں گے۔

بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ اپوزیشن رہنماؤں کوصرف سیاسی انتقام کیلئےاذیتیں دی جارہی ہیں ، زرداری اور نواز کا قصور یہ ہے وہ عوام دشمن حکومت کےخلاف ہیں، دونوں کو احتساب کےنام پرانتقام کانشانہ بنایا گیا۔

مزید پڑھیں : نوازشریف کو آج پی کے ایل آئی منتقل کیا جائے گا

پی پی چیئرمین نے کہا کہ عمران خان کےدل میں انسانیت نام کی کوئی چیزنہیں، عمران خان کاکسی کوچھوڑوں گانہیں بیان کامطلب زندگیوں سےکھیلناتھا؟ آصف زرداری،نوازشریف کوخدانخواستہ کچھ ہواتوذمہ دارحکومت ہوگی۔

خیال رہے نواز شریف کا سروسز اسپتال میں علاج کا تیسرا دن ہے ، نواز شریف کے پلیٹ لیٹس کی کمی کو دور کرنے کی کوششیں جاری ہے اب تک ان کو 7 میگا یونٹ لگائے جاچکے ہیں۔

نوازشریف کوآج انسٹیٹیوٹ آف کڈنی اینڈ لیور ٹرانسپلانٹ منتقل کیےجانےکاامکان ہے ، جہاں ان کا پی ای ٹی اسکین کیاجائےگا اور دیگر ٹیسٹ ہوں گے۔

دوسری جانب میڈیکل بورڈ اور سینئر پروفیسر آج دوبارہ اجلاس کریں گے، جس میں کراچی سےآئے بون میرو ٹرانسپلانٹ ماہرڈاکٹر طاہر شمسی بھی رائےدیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں