The news is by your side.

Advertisement

بل گیٹس کا بیٹی کی سالگرہ پر جذباتی پیغام

بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کے شریک چیئرمین بل گیٹس نے اپنی بیٹی جینیفر گیٹس کی 26ویں سالگرہ کے موقع پر جذباتی پیغام لکھا ہے۔

فوٹو اینڈ ویڈیو شیئرنگ ایپلی کیشن انسٹا گرام پر بل گیٹس نے تصویر شیئر کی جس میں انہیں بیٹی جینیفر کے ہمراہ ڈانس کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔

یہ تصویر جینیفر گیٹس کی شادی کے موقع پر لی گئی تھی۔ بل گیٹس نے تصویر کے ساتھ جذباتی پیغام بھی تحریر کیا ہے۔

انہوں نے لکھا کہ اس بات پر یقین کرنا مشکل ہے کہ تم آج 26 سال کی ہوگئی ہو، تم نے آج تک جو کچھ بھی کیا، مجھے اُس پر فخر ہے۔

بل گیٹس نے مزید لکھا کہ ہم اسی طرح کئی سال تک ڈانس کرتے رہیں گے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bill Gates (@thisisbillgates)

خیال رہے کہ مائیکرو سافٹ کے بانی بل گیٹس اور ملینڈا کے درمیان گزشتہ سال اگست میں طلاق ہو گئی تھی۔ دونوں نے 27 سال بعد شادی ختم کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔ بل گیٹس اور ملینڈا کی جانب سے ایک مشترکہ بیان جاری کیا گیا تھا جس میں ان کا کہنا تھا کہ انہوں نے بہت سوچ و بچار کے بعد شادی ختم کرنے کا فیصلہ کیا۔

بعد ازاں ایک انٹرویو میں ملینڈا نے بل گیٹس سے طلاق کی وجہ بتائی تھی۔ ان کا کہنا تھا کہ علیحدگی کی وجہ صرف ایک لمحہ یا چیز نہیں، دراصل میری زندگی میں ایک وقت ایسا بھی آیا کہ مجھے احساس ہوا کہ اب ہمارا رشتہ اچھا نہیں رہا اور میں اب اس پر اعتماد نہیں کر سکتی۔

ملینڈا نے کہا تھا کہ ویسے تو میں نے بہت زیادہ آنسو بہائے لیکن اب میں اپنے مستقبل کے لیے بہت زیادہ پُرجوش ہوں، مجھے لگتا ہے کہ اب میں دوسری جانب جا رہی ہوں اور میں نے ایک باب کے صفحے کو پلٹ ڈالا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں