The news is by your side.

Advertisement

بی ایل اے کا کمانڈر رزاق مندلی عرف انجنئیر افغانستان میں مارا گیا

اسلام آباد : بلوچ لبریشن آرمی ( بی ایل اے ) کا کمانڈر رزاق مندلی عرف انجنئیر افغانستان میں مارا گیا، ہلاک کمانڈر اسلحہ بارود افغانستان سے پاکستان منتقل کرتا تھا۔

تفصیلات کے مطابق بلوچ لبریشن آرمی ( بی ایل اے ) کا دہشت گرد کمانڈر رزاق مندلی عرف انجنئیر مارا گیا، ذرائع نے بتایا ہشتگرد کمانڈر کو افغانستان میں مالی تنازع پر مارا۔

سیکیورٹی ذرائع کا کہنا تھا کہ دہشت گرد نوشکی احمد وال کا رہائشی اور کافی عرصے سے افغانستان میں مقیم تھا اور کالعدم پارٹی کے لیے فنڈجمع کرتا تھا۔

ذرائع کے مطابق مارے جانے والا کمانڈر اسلحہ بارود افغانستان سے پاکستان منتقل کرتا تھا ، بارود اور اسلحہ نوشکی کے راستے منتقل کیا جاتا تھا۔

ذرائع نے بتایا دہشت گرد نے 2011میں کوئٹہ میں خودکش حملے کی ذمہ داری قبول کی جبکہ مختلف دہشت گردی کی وارداتوں میں ملوث رہا ہے۔

یاد رہے رواں ماہ ہی پاکستان میں خودکش دھماکوں کا ماسٹر مائنڈ افغانستان میں مارا گیا تھا ، افغان صوبے میں کالعدم تنظیموں کے آپسی جھگڑے میں ایک گاڑی کو ٹارگٹ کیا گیا تھا، جس میں نور گل ، نائب امیرحاجی رشیدعرف ماماہلاک اور کمانڈر وحید گل زخمی ہوا تھا۔

ذرائع کے مطابق نور گل پاکستان میں ہائی پروفائل دہشت گرد ی میں ملوث رہا، جبکہ دہشت گرد اسلام آبادہائیکورٹ خودکش حملے اور شاہ نورانی مزارپر خودکش حملوں کے ماسٹر مائنڈ بھی تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں