The news is by your side.

Advertisement

طیارے کا بلیک باکس اور وائس ریکارڈ کراچی پہنچا دیا گیا

کراچی: حویلیاں میں حادثے کے شکار طیارے کا بلیک باکس اور وائس ریکارڈر کراچی پہنچا دیا گیا، جسے فرانس بھیجا جائےگا ساتھ ہی طیارہ بنانے والی فرانسیسی کمپنی نے پی آئی اے کو تحقیقات میں مدد کی پیشکش کردی۔

سانحہ حویلیاں حادثہ تھا یا غفلت ادارے اس بات کی کھوج میں ہیں،بدقسمت طیارے کے بلیک باکس اور وائس ریکارڈر کو ڈی کوڈ کرنے کے لیے کراچی لایا گیا، جسے پیرس بھجوایا جائے گا، پی آئی اے اور سیفٹی انویسٹی گیشن بورڈ کی ٹیم کے ارکان بلیک باکس اور وائس ریکارڈر لے کر فرانس جائیں گے۔

طیارہ بنانے والی فرانسیسی کمپنی حادثے کی تحقیقات میں مدد کے لیے تیار ہے،پی آئی اے سے اجازت ملنے کے بعد اے ٹی آر کمپنی تحقیقات کے لیے 5 رکنی ٹیم پاکستان بھیجےگی، حادثے کی وجوہات جاننے کے لیے ٹیم ایس آئی بی سے ملاقاتیں کرے گی۔

پاک فوج،سول ایوی ایشن اور پی آئی اے کی ٹیموں نے جائے حادثہ سے شواہد اکٹھے کرلیے ہیں۔

ایوی ایشن ماہرین کا کہنا ہے کہ ضروری نہیں طیارہ فنی خرابی کے باعث حادثے کا شکار ہوا ہو،پی آئی اے کا بد قسمت اے ٹی آر طیارہ حویلیاں کے نزدیک گر کر تباہ ہوا تھا حادثے میں جنید جمشید سمیت 47 افراد زندگی سے ہاتھ دھو بیٹھے تھے۔

اے آر وائی نیوز کے نمائندے صلاح الدین کے مطابق ٹیم کے ارکان کے ویزے اور کاغذات کی تیاری جاری ہے جیسے ہی کام مکمل ہوگا بلیک باکس اور وائس ریکارڈ فرانس بھیج دیا جائےگا، ان کے ہمراہ پی آئی اے کی ٹیم اور بورڈ کے ارکان بھی موجود ہیں، کمپنی ان دونوں کو ڈی کوڈ کرے گی جس کے بعد پتا چل جائے گا کہ کاک پٹ میں پائلٹس کی آپس میں گفتگو، پائلٹس کی کنٹرول ٹاور سے گفتگو کیا تھی سب کچھ سامنے آجائے گا جس سے صورتحال واضح کی حادثہ کیوں پیش آیا۔

انہوں نے بتایا کہ ڈی کوڈ ہونے کے عمل میں کئی دن لگیں گے، جو کچھ بھی ڈی کوڈ ہوگا کمپنی وہ ڈیٹا پی آئی اے کی تحقیقاتی ٹیم کے حوالے کردے گی، سیفٹی بورڈ تحقیقات کررہا ہے اور وزیراعظم کو ابتدائی رپورٹ پیش کرچکا ہے جس میں مزید پیش رفت جاری ہے۔

رپورٹر کے مطابق اے ٹی آر کی فرانسیسی کمپنی نے پی آئی اے کو تحقیقات کی پیشکش کرتے ہوئے اپنی ٹیم پاکستان بھیجنے کا عندیہ دیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں