site
stats
انٹرٹینمںٹ

بھارتی فلمساز کرن جوہر کو بلیک میل کرنے والا گروہ گرفتار

ممبئی: بھارتی پولیس نے بالی ووڈ کے معروف ہدایت کار کرن جوہر کو بلیک میل کرنے والے 6 رکنی گینگ کو گرفتار کرلیا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق بالی ووڈ فلم ساز کرن جوہر نے ممبئی سائبر کرائم سیل میں نامعلوم افراد کے خلاف بلیک میل کرنے اور رقم مانگنے کا مقدمہ درج کروایا تھا۔

کرن جوہر کی جانب سے درخواست میں مؤقف اختیار کیا گیا تھا کہ نامعلوم افراد نئی فلم ’’باہو بلی 2‘‘ کے اصل پرنٹ کی کاپی انٹرنیٹ پر شیئر نہ کرنے کے بدلے 15 لاکھ روپے کا مطالبہ کررہے ہیں۔

بھارتی فلم ساز نے درخواست میں مؤقف اختیار کیا کہ بلیک میل کرنے والوں نے دھمکی دی ہے کہ اگر اُن کی مطلوبہ رقم نہ دی گئی تو وہ فلم کو آن لائن شیئر کردیں گے جس کی وجہ سے فلم کا بزنس متاثر ہونے کا خدشہ ہے۔

پڑھیں: بالی ووڈ فلم ’ باہو بَلی 2 ‘ کے اداکار کا ایک آنکھ سے نابینا ہونے کا انکشاف

بالی ووڈ ہدایت کار کی درخواست پر پولیس نے واقعے کی تحقیقات کا آغاز کیا اور حیدرآباد دکن میں چھاپہ مارکر بلیک میل کرنے والے شخص کو گرفتار کیا، دورانِ تحقیقات ملزم نے مزید افراد کی نشاندہی کی جس کے بعد پولیس نے 6 رکنی گینگ کو گرفتار کیا۔

پولیس حکام کے مطابق گینگ کے افراد کا تعلق دہلی، بہار اور حیدرآباد سے ہے، گرفتار ملزمان میں سے ایک سینیما مالک ہے جس کے قبضے سے فلم کے اصل پرنٹ بھی برآمد کرلیے گئے ہیں۔

مزید پڑھیں: باہو بَلی ٹوکاریلیزکے پہلےدن 1ارب سےزائد کابرنس

یاد رہے رواں ماہ سینما کی زینت بننے والی باہو بلی نے باکس آفس پر راج کررہی ہے اور اُس نے کمائی کے حساب سے کئی فلموں کا ریکارڈ توڑ دیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top