The news is by your side.

Advertisement

آسمان سے اچانک سینکڑوں پرندے پراسرار طور پر گرے اور مر گئے (ویڈیو نے دل دہلا دیے)

میکسیکو: شمالی امریکی ملک کے ایک شہر میں ایک ایسا واقعہ پیش آیا، جس نے لوگوں کو دہشت زدہ کر دیا ہے، آسمان سے اچانک سینکڑوں پرندے پراسرار طور پر طوفان کی طرح‌ گرے اور مر گئے۔

تفصیلات کے مطابق میکسیکو کی ریاست چیہواہوا کے ایک علاقے الوارو اوبریگان میں صبح سویرے پیلے سَروں والے بلیک برڈز سینکڑوں کی تعداد میں اڑتے اڑتے اچانک آسمان سے گرے اور اگلے لمحے ان کے مردہ اجسام سڑک اور فٹ پاتھ پر بکھرے ہوئے تھے۔

اس پراسرار اور دہشت زدہ کردینے والے واقعے کی ایک ویڈیو بھی وائرل ہوئی ہے جس میں دیکھا جا سکتا ہے کہ اچانک ایک سیاہ چادر کی طرح سینکڑوں پرندے زمین کی طرف تیزی سے آتے ہیں اور ان میں بہت سے دوبارہ اڑ نہیں پاتے، تاہم جو اڑنے میں کام یاب ہوئے، ان کے بارے میں بھی کہا جاتا ہے کہ بہت سے زخمی حالت میں تھے، ان میں سے بھی بہت سارے پرندے دور جا کر گر کر مرے۔

پرندے اچانک کیوں مرے، اور کیسے زخمی ہو گئے، اس بات کا کچھ بھی پتا نہیں چلا، لوگوں نے راستے میں جگہ جگہ دور تک پرندوں کے مردہ اجسام بکھرے ہوئے دیکھے تو پولیس کو اطلاع دی گئی، پولیس حکام کے مطابق انھیں 7 فروری کی صبح ساڑھے 8 بجے اطلاع دی گئی تھی، مقامی لوگوں کے مطابق یہ واقعہ صبح 5 بجے کے آس پاس پیش آیا تھا۔

رپورٹس کے مطابق پیلے سَروں والے بلیک برڈ نامی پرندے دراصل نقل مکانی کرنے والے پرندے ہیں، یہ موسم سرما میں کینیڈا سے میکسیکو کے جنوب میں سفر کرتے ہیں، واقعے کے وقت ان کی پرواز اونچی بھی نہیں تھی، سوشل میڈیا پر وائرل، دہشت زدہ کر دینے والی فوٹیج میں پیلے سروں والے بلیک برڈز کے بادل کو اچانک زمین پر گرتے دیکھا جا سکتا ہے۔

اسی دن لی گئی الگ ویڈیو فوٹیج میں بے حرکت پرندوں کو سڑک پر پڑے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے، جانوروں کے ایک ڈاکٹر نے مرے ہوئے پرندوں کا معائنہ کرنے کے بعد کہا کہ غالباً یہ کسی ہیٹر سے نکلنے والے زہریلے دھوئیں کی وجہ سے مرے ہیں، یا ہو سکتا ہے کہ بجلی کی تاروں پر آرام کرنے کے دوران اچانک کرنٹ لگنے سے مر گئے ہوں گے۔

پرندوں کے مرنے کی صحیح وجہ جاننے کے لیے ان کی باقاعدہ جانچ شروع کر دی گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں