The news is by your side.

Advertisement

سوشل میڈیا پر خاتون کو ہراساں اور بلیک میل کرنے والے تین ملزمان گرفتار

کراچی : سوشل میڈیا پر خاتون کو ہراساں کرنے والے تین ملزمان کو ایف آئی اے سائبر کرائم سرکل نے حراست میں لے لیا، دیگر دو ملزمان گرفتاری کیلئے چھاپے مارے جارہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں ایف آئی اے سائبر کرائم سرکل نے کارروائی کرکے سوشل میڈیا پر خاتون کو ہراساں کرنے والے3 ملزمان کو گرفتار کرلیا۔

ملزمان میں عبدالرافع، اسامہ ذوالفقاراور احتشام جیلانی شامل ہیں، مزید دو ملزمان مفرور ہیں جن کی گرفتاری کیلئے کوششیں جاری ہیں۔

ایف آئی اے کے ڈپٹی ڈائریکٹر عبدالغفار کے مطابق ملزمان نے خاتون سے متعلق غیراخلاقی مواد اپنے موبائل فون اور کمپیوٹر میں محفوظ کر رکھا تھا۔

ملزمان نے پہلے خاتون سے دوستی کی اور ساتھیوں کے ساتھ مل کر غیراخلاقی ویڈیو بنائی، ملزمان نے جعلی فیس بک اکاؤنٹس بنا کر خاتون کو ہراساں اور بلیک میل کیا۔

ڈپٹی ڈائریکٹر ایف آئی اے کے مطابق میڈیکل کی طالبہ کو ملزم اسامہ اسائمنٹ بنوانے کیلئے اپنے گھر بلاتا تھا، احتشام نامی ملزم گھر کے اندر خفیہ کیمرے لگا رکھے تھے جس سےوہ اس کی ویڈیوز بناتا تھا۔

دوسرا ملزم رافع جعلی آئی ڈی سے خاتون کو ہراساں اور بلیک میل کرتا تھا جبکہ ملزم اسامہ متاثرہ لڑکی سے بھتے کی رقم بھی کی وصول کرچکا ہے۔

ڈپٹی ڈائریکٹر دو ملزمان مفرور ہیں جن کی گرفتاری کیلئے کوششیں جاری ہیں، خاتون کی شکایت پردوسرے ہی دن ایف آئی اے سائبرکرائم سرکل نے کارروائی کی، اس کارروائی میں3مرکزی ملزمان کو گرفتارکیا گیا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں