The news is by your side.

Advertisement

ثانوی تعلیمی بورڈ نے امتحانی فیسوں میں کمی کا اعلان کر دیا

کراچی: ثانوی تعلیمی بورڈ نے امتحانی فیسوں میں کمی کا اعلان کر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین بورڈ سید شرف علی شاہ نے صوبے میں طلبہ، والدین اور اسکول مالکان کی جانب سے مطالبے کے بعد امتحانی فیسوں میں کمی کا اعلان کر دیا۔

صوبہ سندھ اور خصوصاً کراچی میں کووِڈ 19 کے باعث بحران کی وجہ سے والدین، طلبہ و طالبات، بورڈ سے الحاق شدہ اسکول مالکان اور اسکولز ایسوسی ایشنز کی طرف سے یہ مطالبہ سامنے آ رہا تھا کہ، ثانوی تعلیمی بورڈ سال 2022 کی امتحانی فیسوں میں کمی کا اعلان کریں، تاکہ طلبہ و طالبات اور والدین کو کچھ ریلیف مل سکے۔

مطالبے کے بعد ثانوی تعلیمی بورڈ کے چیئرمین سید شرف علی شاہ نے ان مشکل حالات میں والدین، اسکول مالکان اور اسکولز ایسوسی ایشنز کی سہولت کو مدنظر رکھتے ہوئے سال 2022 کی امتحانی فیسوں میں کمی کا اعلان کیا۔

انھوں نے کہا کہ اس قدم کا مقصد یہ ہے کہ طلبہ اور والدین آسانی کے ساتھ امتحانی فیسیں ادا کر سکیں اور انھیں تعلیمی اخراجات پورا کرنے کے لیے کسی مشکل کا سامنا نہ ہو۔

انھوں نے کہا کہ ان حالات میں اسکول مالکان بھی طلبہ اور والدین کو آسانی فراہم کرنے کے لیے فیسوں میں کمی کرنے پر نظرثانی کریں یا طلبہ و طالبات کو کچھ حد تک ریلیف فراہم کریں تاکہ ان کا کسی بھی طرح کا تعلیمی نقصان نہ ہو۔

Comments

یہ بھی پڑھیں