بالی ووڈ اداکارہ زرین خان نے اپنی خاتون منیجر کیخلاف ہراسگی کا مقدمہ درج کرادیا -
The news is by your side.

Advertisement

بالی ووڈ اداکارہ زرین خان نے اپنی خاتون منیجر کیخلاف ہراسگی کا مقدمہ درج کرادیا

ممبئی : بالی ووڈ کی خوبرو اداکارہ زرین خان نے اپنی سابقہ خاتون منیجر کیخلاف مقدمہ درج کرادیا، ان کا کہنا ہے کہ انجلی اتھ نے انہیں نازیبا میسیجز بھیج کر ہراساں کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق 31سالہ بھارتی اداکارہ زرین خان نے ممبئی کے کھار پولیس تھانے میں مقدمہ دائر کیا ہے، جس میں ان کی سابقہ منیجر انجلی اتھ کو نامزد کیا گیا ہے۔

ایف آئی آر میں مدعی زرین خان نے مؤقف اختیار کیا ہے کہ سابقہ مینیجر انجلی اتھ کی جانب سے رقم کے لین دین کے معاملے پر مجھ کو انتہائی نازیبا پیغامات بھجوائے گئے اور سنگین نتائج کی دھمکیاں دیں، جس کی وجہ سے میرے خلاف انڈسٹری میں بے ہودہ اور اور نازیبا افواہیں گردش کررہی ہیں۔

زرین خان کا مزید کہنا ہے کہ ان الزامات کی وجہ سے میری ساکھ خراب ہوئی ہے اور وہ اب بھی میرے نام پر لوگوں سے رقم بٹور رہی ہے۔

اس حوالے سے زرین خان کے وکیل رضوان صدیقی نے تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ کسی بھی خاتون کی عزت اور ساکھ بہت اہمیت کی حامل ہوتی ہے اس لیے کسی کو بھی اس بات کی اجازت نہیں ہونی چاہئے کہ وہ کرادار کشی پر اتر آئے۔

علاوہ ازیں ممبئی پولیس نے بھی مقدمہ درج کرنے کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا ہے کہ معاملے کی تفتیش کے بعد ہی حتمی نتیجے پر پہنچ کر ہی کچھ کہا جا سکتا ہے۔

پولیس کے مطابق تفتیش کے بعد ہی معلوم ہوگا کہ اس منیجر نے ان کو کس طرح کے پیغامات بھیجے یا دھمکیوں کی کیا نوعیت ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں