عامر خان کو دوسری محبت کب اور کیسے ہوئی؟
The news is by your side.

Advertisement

عامر خان نے دوسری محبت اور شادی سے متعلق خاموشی توڑ دی

ممبئی: بالی ووڈ اداکار عامر خان نے اپنی دوسری محبت اور شادی کے راز سے پردہ اٹھاتے ہوئے تمام حقیقت بیان کردی۔

تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ میں مسٹر پرفیکٹ کے نام سے مشہور عامر خان ویسے تو نجی زندگی کے معاملات میں خاموش رہتے ہیں تاہم انہوں نے پہلی بار خود ہی دوسری شادی کے حوالے سے لب کشائی کر ڈالی۔

چینی میڈیا کو انٹرویو دیتے ہوئے عامر خان نے اپنی پہلی بیوی سے علیحدگی اور دوسری شادی کے بارے میں تفصیل سے آگاہ کیا اور اپنی زندگی کے کچھ اہم رازوں سے پردہ بھی اٹھایا۔

ایک سوال کے جواب میں مسٹر پرفیکٹ نے بتایا کہ ’میری دوسری اہلیہ کرن ہیں جن سے پہلی ملاقات فلم لگان کے سیٹ پر ہوئی کیونکہ وہ ہدایت کار کے ماتحت اپنے امور سرانجام دے رہی تھیں، اس دوران ہمارے درمیان کوئی خاص بات چیت نہیں ہوئی البتہ جب میری پہلی بیوی سے علیحدگی ہوئی تو کرن سے کچھ خاص ہی رشتہ ہوگیا‘۔

مزید پڑھیں: بلاک بسٹر فلم تھری ایڈیٹس کے سیکوئیل پر کام شروع، عامر خان کا کردار کون نبھائے گا؟

انہوں نے بتایا کہ ’ایک وقت میں بہت ہی زیادہ پریشان اور مشکل صورتحال میں تھا کہ کرن کا فون آیا اور میں پھر باتیں کرنے میں اپنی پریشانی بھول گیا، جب لائن کاٹی تو مجھے احساس ہوا کہ بات کر کے مجھے کتنا سکون اور خوشی ملی‘۔

عامر خان اپنی دوسری اہلیہ کرن راؤ کے ساتھ، فائل فوٹو

عامر خان کا کہنا تھا کہ’ کال کے بعد ہمارے درمیان قربتیں بڑھنے لگیں اور پھر ہم ایک دوسرے کی محبت میں گرفتار ہوئے جس کے بعد ہم دونوں نے شادی سے قبل کافی وقت ایک ساتھ گزارا اور پھر 2005 میں ازدواجی بندھن میں بند گئے‘۔

پہلی بیوی ’رینا‘ سے متعلق گفتگو کرتے ہوئے مسٹر پرفیکٹ کا کہنا تھا کہ ’رینا بھی بہت زبردست شخصیت کی مالک تھیں مگر افسوس کہ ہمارا رشتہ زیادہ عرصے تک چل نہ سکا البتہ ہم دونوں آج بھی ایک کمپنی میں ساتھ ہی کام کررہے ہیں‘۔

یہ بھی پڑھیں: عامر خان “ٹھگز آف ہندوستان” میں‌ ایک بے ایمان شخص کا کردار نبھائیں‌ گے

ایک سوال کے جواب میں اُن کا کہنا تھا کہ ’پہلی بیوی سے علیحدگی کے بعد میں بہت زیادہ ٹوٹ گیا تھا اور زندگی پر سے اعتبار ختم گیا تھا البتہ کرن نے سہارا دیا اور اب میں اپنی دوسری محبت کے بغیر زندگی کا تصور بھی نہیں کرسکتا‘۔

عامر خان کا مزید کہنا تھا کہ ’میں خود کو بہت زیادہ خوش قسمت سمجھتا ہوں کہ مجھے کرن جیسی اہلیہ ملی جو میری بہت اچھی دوست اور زبردست شخصیت کی مالک ہے‘۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں