The news is by your side.

Advertisement

بالی ووڈ اداکار کا پورا خاندان کورونا وائرس کا شکار ہوگیا

ممبئی : بالی ووڈ اداکار پورب کوہلی نے انکشاف کیا ہے کہ وہ اور ان کا خاندان کورونا وائرس میں مبتلا تھا، گزشتہ دو ہفتوں سے گھر والوں کے ساتھ سیلف آئیسولیشن میں رہ رہا ہوں۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹا گرام پر اپنے پیغام میں انہوں نے اعتراف کیا کہ ان کے اہل خانہ میں عام فلو جیسی علامات تھیں لیکن ڈاکٹر نے کہا کہ وہ لوگ کورونا سے متاثر ہوئے تھے۔

بالی ووڈ اداکار پورب کوہلی لندن میں گزشتہ دو ہفتوں سے خاندان کے ساتھ سیلف آئیسولیشن میں رہ رہے ہیں، انہوں نے ایک طویل انسٹاگرام پوسٹ میں کہا کہ اب تقریبا دو ہفتوں کے بعد ان کے کنبہ کے افراد صحتیاب ہورہے ہیں۔

اس سے قبل ایک ٹی وی کے پروگرام میں انہوں نے بتایا تھا کہ ان لوگوں کی طبیعت خراب تھی لیکن بعد میں ٹھیک ہوگئی تھی، اب تقریبا دو ہفتوں کے بعد انہوں نے لکھا کہ دوستو ! ہمیں عام فلو تھا۔

ہم نے اپنی علامتیں جنرل فیزیشین کو بتائیں تو انہوں نے کہا کہ ہم کورونا سے متاثر تھے حالانکہ یہ بالکل عام فلو جیسا ہی تھا ، لیکن کافی نزلہ زکام اور بلغم تھا۔ سانس لینے میں بھی پریشانی ہوئی تھی۔

پربو کوہلی نے بتایا کہ سب سے پہلے ان کی بیٹی انایا کی طبیعت خراب ہوئی۔ اس کو دو دنوں کیلئے سردی زکام ہوا تھا۔ اس کے بعد اہلیہ لکی پایٹین کے سینے میں کچھ پریشانی محسوس ہوئی، انہیں بھی کھانسی کی پریشانی ہوئی، سبھی لوگ بلغم والی علامتوں کو لے کر بات چیت کررہے تھے۔

اسی درمیان مجھے زبردست طریقے سے سردی ہوگئی ۔ ایک دن تو کافی ڈراؤنا تھا ۔ تقریبا تین دنوں تک مجھے اس سے گزرنا پڑا حالانکہ اس دوران بخار تیز نہیں تھا ہم تینوں لوگوں کے جسم کا درجہ حراست 100 سے 101 فارن ہائٹ تک ہی تھا۔

خیال رہے کہ پربو کوہلی نے راک آن ، راک آن ٹو ، ٹائپ رائٹر ، آوارہ پن ، شادی کے سائیڈ افیکیٹ میں کام کرچکے ہیں۔ اس کے علاوہ شرارت ، سارے گاما پا سنگنگ سپراسٹار میں بھی نظر آچکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں