The news is by your side.

Advertisement

معروف بالی ووڈ اداکارہ کے بچپن کی تصویر وائرل، کیا آپ پہچان سکتے ہیں؟

ممبئی: شوبز انڈسٹری سے وابستہ شخصیات مداحوں کے ساتھ رابطہ رکھنے کے لیے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر متحرک نظر آتی ہیں تاکہ وہ اپنی ماضی، حالیہ اور مستقبل کی اپ ڈیٹس شیئر کرسکیں۔

شوبز شخصیات کی جانب سے وقتاً فوقتاً سوشل میڈیا پر تصاویر اور ویڈیوز شیئر کی جاتی ہیں جن کا مقصد مداحوں کے ساتھ رابطہ رکھنا اور انہیں اپنے کام یا زندگی سے متعلق آگاہی دینا ہوتا ہے۔

کسی بھی اداکار یا معروف شخصیت کی سوشل میڈیا پوسٹ کو مداح اس انداز سے سرہاتے ہیں کہ بعض اوقات وہ چیز یا تصویر  اس قدر وائرل ہوتی ہے کہ کروڑوں لوگ اس تک رسائی حاصل کرلیتے ہیں۔

دیکھیں: تصویرمیں کون کون سے بالی ووڈ اداکار موجود ہیں؟

اسے بھی دیکھیں: مہوش حیات بچپن میں کیسی نظر آتی تھیں؟ اداکارہ کی تصویر وائرل

آج ہم بات کررہے ہیں بالی ووڈ کی خوبرو حسینہ زرین خان کی جنہوں نے اپنے بچن کی تصویر خود شیئر کی اور انسٹاگرام پر لکھا کہ ’یہ اُس وقت کی بات ہے جب میں خوبصورت اور معصوم نظر آتی تھی اور اب ایسا ہوگیا‘۔

مداحوں نے بالی ووڈ اداکارہ کی تصویر دیکھی تو اُس کے جواب میں حسین ، حوبصورت اور اچھی لگ رہی ہیں جیسے کمنٹس کیے اور کئی صارفین نے اسے شیئر بھی کیا۔

واضح رہے کہ  زرین خان چودہ مئی انیس سو ستاسی کو بھارتی شہر ممبئی میں ایک مسلم پٹھان گھرانے میں پیدا ہوئیں،انہوں نے اپنی تعلیم ممبئی میں ہی مکمل کی، انہوں نے اپنے کریئر کا آغاز ماڈلنگ سے کیا اور 2009 میں فلم ویر میں سلمان خان کے ساتھ جلوہ گر ہوئیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں