نواز الدین صدیقی کے بارے میں نامور ہدایت کار کا انکشاف -
The news is by your side.

Advertisement

نواز الدین صدیقی کے بارے میں نامور ہدایت کار کا انکشاف

ممبئی: بالی ووڈ انڈسٹری کی کامیاب ترین فلمیں بنانے والے ہدایت کار راج کمار ہیرانی نے نوازالدین صدیقی کو  شوبز کی دنیا کا سب سے بہترین اداکار قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق منا بھائی ایم بی بی ایس، تھری ایڈیئٹس، پی کے اور سنجو جیسی نامور فلمیں بنانے والے نامور ہدایت کار راج کمار ہیرانی سے بالی ووڈ کے باصلاحیت اداکار کے بارے میں سوال کیا تو انہوں نے ایک لمحہ سوچے بغیر نواز الدین صدیقی کا نام لیا۔

ہدایت کار نے اعتراف کیا کہ منا بھائی میں نوازالدین کو مختصر وقت کا کردار ملا، اس دوران ون ٹیک میں تمام منظر ریکارڈ ہوگیا جس کے بعد میں نے نواز کو بولا تم بہت اچھے اداکار ہو۔

مزید پڑھیں: ’ ناقابلِ برداشت زمانے کو میرے افسانے برداشت نہیں‘ منٹو کا ٹریلر جاری

ہیرانی کا کہنا تھا کہ میں نے کبھی نہیں سوچا تھا کہ نوازالدین صدیقی اتنا باصلاحیت اداکار ہے کہ وہ مختصر عرصے میں اتنا مقبول ہوجائے گا۔

راج کمار نے اس بات کا انکشاف بھی کیا کہ منا بھائی کی شوٹنگ اسکرپٹ کے مطابق جاری تھی کہ اچانک لیجنڈری اداکار سنیل دت نے نوازالدین صدیقی کو چھوٹا سا رول دینے کی درخواست کی، انکار کے باوجود وہ اس پر ڈٹ گئے جس کی وجہ سے بٹوا چوری کرنے کی کوشش کرنے کا کردار نواز الدین کو دینا پڑا۔

یہ بھی پڑھیں: نوازالدین نے بچپن کی ضروریات کیسے پوری کیں؟

واضح رہے کہ نوازالدین صدیقی کو دبنگ خان بھی بہترین اداکار قرار دے چکے ہیں، ایک موقع پر انہوں نے اعتراف کیا کہ نواز الدین آنے والے وقتوں کا سلمان خان ہے جس کی تمام فلمیں مقبول ہوں گی۔

یاد رہے شوبز انڈسٹری میں اپنی اداکاری سے مختصر عرصے میں اونچا مقام حاصل کرنے والے نوازالدین صدیقی اب تک متعدد فلموں میں کام کرچکے ہیں، کئی مقامات پر وہ اس بات کا اقرار کرچکے ہیں کہ انہیں ڈانس سے کوئی دلچسپی نہیں اور نہ ہی انہیں کرنا آتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں