The news is by your side.

Advertisement

ایسا کیا ہوا کہ سوارا بھاسکر سوشل میڈیا پر برس پڑیں؟

معروف بھارتی اداکارہ کورونا میں مبتلا ہونے کی بعد سوشل میڈیا پر صارفین کی جانب سے مرنے کی بددعائیں ملنے پر برہم ہوگئیں۔

کوئی بیمار ہوجائے تو اپنے  ہوں یا بیگانے سب ہی اسے جلد صحت یابی کی دعائیں دیتے ہیں لیکن بھارتی اداکارہ سوارا بھاسکر کو کورونا میں مبتلا ہونے کے بعد اس حوالے سے شدید حیرت کا سامنا کرنا پڑا جب سوشل میڈیا پر کئی صارفین نے انہیں مرنے کی بددعائیں دیں جس پر وہ طیش میں آ گئیں۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر سوارا بھاسکر نے بتایا کہ رواں ماہ کے آغاز پر انہیں بخار اور سر میں درد کی شکایت ہوئی، ساتھ ہی ان کی ذائقے کی حس بھی متاثر ہوئی تو انہوں نے  5 جنوری کو کورونا ٹیسٹ کرایا جس میں ان کا ٹیسٹ پازیٹو آگیا۔

اداکارہ کا ٹوئٹ کرنا تھا کہ بھارت میں ٹوئٹر پینل پر سوارا بھاسکر کے نام کا ہیش ٹیگ بن گیا،اس ہیش ٹیگ کا استعمال کرتے ہوئے جہاں صارفین نے ان کی جلد صحت یابی کی دعا اور نیک خواہشات کا اظہار کیا وہیں کئی ایسے صارفین بھی سامنے آئے جنہوں نے اداکارہ کو مرنے کی بدعائیں دیں۔

دل جلے صارفین نے سوارا بھاسکر کے کورونا میں مبتلا ہونے کی خبر کو سال نو کی بہترین خبر قرار دیتے ہوئے ان کے مرنے کی خواہش کا اظہار کیا۔

موت کی بددعائیں ملنے پر اداکارہ بھی خاموش نہیں رہیں، انہوں نے بھی ناقدین کو ان کی بددعاؤں کا ترکی بہ ترکی جواب دیتے ہوئے کہا کہ ‘‘میری موت کی بددعائیں کرنے والوں، اپنے جذبات کو قابو میں رکھو، اگر مجھے کچھ ہوا تو تم لوگوں سے تمہاری روزی روٹی چھن جائے گی’’۔

ساتھ ہی سوارا نے اپیل کرتے ہوئے کہا کہ جن لوگوں نے حالیہ دنوں میں ان سے ملاقات کی ہے وہ بھی لازمی اپنا کورونا ٹیسٹ کروائیں اور تمام احتیاطی تدابیر اختیار کریں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں