The news is by your side.

Advertisement

جھانوی کے مقابلے میں سارہ علی خان کی مقبولیت سے بونی کپور پریشان

ممبئی: آنجہانی اداکارہ سری دیوی کے شوہر اور فلم ساز بونی کپور  اپنی بیٹی کے مقابلے میں سارہ علی خان کی بڑھتی ہوئی مقبولیت سے پریشان رہنے لگے۔

تفصیلات کے مطابق جھانوی کپور اور سیف علی خان کی صاحبزادی نے گزشتہ برس بالی ووڈ میں ڈیبیو کیا البتہ آنجہانی اداکارہ کی بیٹی سارہ علی خان کے مقابلے میں زیادہ شہرت حاصل نہیں کرسکیں۔

سری دیوی کے شوہر اور فلم ساز بونی کپور جھانوی کے مقابلے میں سیف علی خان کی بیٹی کی مقبولیت سے پریشان ہیں جس کا اظہار اُن کے بھارتی میڈیا کو دیے جانے والے انٹرویو سے لگایا جاسکتا ہے۔

مزید پڑھیں: ’پذیرائی سے کوئی تبدیلی نہیں آئےگی، گھریلو لڑکی ہوں‘

بھارتی میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے بونی کپور کا کہنا تھا کہ سارہ کے لیے اُن کی ٹیم نے بہت اچھا کام کیا اس لیے وہ آج جھانوی سے زیادہ توجہ کا مرکز بنی ہوئی ہیں۔

انہوں نے سارہ علی خان کی مشہوری کا سہرا ’’پی آر ٹیم‘‘ کو دیا (جو لوگوں سے رابطے اور انٹرویوز ترتیب دیتی ہے) ساتھ ہی بونی کپور نے اپنی بیٹی کو ٹیم تبدیل کرنے کی تجویز بھی دی۔

یاد رہے کہ جھانوی کپور اور سارہ علی خان نے گزشتہ برس بالی وڈ فلم نگری میں قدم رکھا تھا۔ جھانوی نے فلم دھڑک جبکہ سارہ نے کیدر ناتھ سے ڈیبیو کیا تھا بعد ازاں سیف علی خان کی صاحبزادی نے رنویر سنگھ کے ساتھ ’سمبا‘ میں بھی مرکزی کردار ادا کیا۔

یہ بھی پڑھیں: بالی وڈ اداکاروں کی لاڈلیوں کے فیشن

رنویر سنگھ اور سارہ کی اداکارہ کو شائقین نے بہت پسند کیا یہی وجہ ہے کہ سمبا رواں سال کی کامیاب ترین فلم کے طور پر سامنے آئی۔ یہ بھی یاد رہے کہ جھانوی نے اپنی پہلی فلم ’دھڑک‘ کی بھرپور انداز میں تشہیر کی تھی مگر وہ سارہ کی طرح مقبولیت نہیں سمیٹ سکیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں