عمران خان نااہلی کیس کا فیصلہ آنے سے پہلے ہی کروڑوں روپے کا جوا لگ گیاBookies
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان نااہلی کیس کا فیصلہ آنے سے پہلے ہی کروڑوں روپے کا جوا لگ گیا

لاہور: پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نااہلی کیس کا فیصلہ آنے سے پہلے ہی کروڑوں روپے کا جوالگ گیا، عمران خان کو ہارٹ فیورٹ قرار دیا جاریا ہے۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان اور جہانگیر ترین نااہلی کیس پر بکیز بھی میدان میں آگئے ، نااہلی کیس کا فیصلہ آنے سے پہلے ہی کروڑوں روپے کا جوالگ گیا۔

چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کو ہارٹ فیورٹ قرار دیا جارہا ہے ، عمران خان نااہل نہیں ہونگے، 40 پیسے ریٹ نکل آیا جبکہ نااہلی کی صورت میں ایک روپیہ 30 پیسے ملیں گے۔


مزید پڑھیں : عمران خان اور جہانگیرترین نااہلی کیس کا فیصلہ آج سنایا جائے گا


خیال رہے سپریم کورٹ آج عمران خان اور جہانگیرترین نااہلی کیس کا فیصلہ آج دوپہر2بجےسنائے گی۔

نااہلی سے متعلق درخواستیں رہنما ن لیگ حنیف عباسی نے دائرکی تھیں ، جس میں موقف اختیار کیا گیا تھا کہ عمران خان نےآف شورکمپنی ظاہرنہیں کی، عمران خان نےبنی گالہ پراپرٹی بھی ظاہرنہیں کی

عمران خان اور جہانگیرترین نااہلی کیس کی سماعت پاکستان جسٹس میاں ثاقب نثار کی سربراہی میں 3رکنی بینچ نے کی اور سماعت58پیشیوں میں مکمل کی گئی۔

یاد رہے کہ گذشتہ ماہ کو ہاٹ میں عمران خان کا کہنا تھا کہ نواز شریف اور عمران خان کے کیسز میں بہت فرق ہے، سپریم کورٹ میں 60 دستاویزات جمع کروائیں، ایک بھی غلط ہوئی تو سیاست چھوڑ دوں گا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں