The news is by your side.

Advertisement

نیوٹرل آدمی ہوں، سب کو باکسنگ سکھائیں گے، سیاست میں کوئی دلچسپی نہیں ، باکسر عامر خان

لاہور: عالمی شہرت یافتہ باکسر عامر خان بختاور بھٹو کے بعد مریم نواز کو بھی باکسنگ کی ٹپس دینے کے لئے تیار ہے، انکا کہنا ہے نیوٹرل آدمی ہوں سب کو باکسنگ سکھائیں گے۔

پاکستانی نژاد برطانوی باکسر عامر خان نے لاہور میں داتا دربار پر حاضری دی پھولوں کی چادر چڑھائی اور لنگر تقسیم کیا، اس موقع پر عامر خان کا کہنا تھا کہ وہ کھلاڑی ہیں سیاست میں کوئی دلچسپی نہیں رکھتے، بختاور بھٹو کو باکسنگ کا شوق ہے اس لئے انہیں ٹپس دیں۔

عامر خان نے ملک میں انٹرنیشنل ریسلنگ کے انعقاد کو خوش آئند قرار دیا اور کہا کہ پاکستان پر امن ملک ہے، غیر ملکی کھلاڑیوں کو پاکستان آکر کھیلنا چاہیے، پاکستان کے مثبت چہرے کو دنیا کے سامنے لائے گا۔

باکسرعامر خان سے جب سیاست کے حوالے سوال پوچھا گیا تو ان کا جواب تھا کہ وہ سیاسی سرگرمیوں میں کوئی دلچسپی نہیں رکھتے، باکسنک گنک نے خواہش ظاہرکی کہ وہ یتیم بچوں کی فلاح کیلئے کام کرناچاہتے ہیں جس میں انہیں حکومتی تعاون درکار ہے۔


مزید پڑھیں : حکومت دیگر ایشوز میں مصروف ہے، باکسنگ پر توجہ نہیں، باکسر عامر خان


ان کا کہناتھا کہ اولمپکس میں پاکستان کا گولڈ میڈل حاصل کرنا ایک خواب ہے جسے سچ کر دکھانے کا عزم ہے۔

گذشتہ روز نارووال میں سہارا فار لائف ٹرسٹ کے دورے کے موقع پر پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے باکسر عامر خان کا کہنا تھا کہ وہ پاکستان میں خدمت کے منصوبے شروع کر رہے ہیں، نارووال جیسے پسماندہ علاقے میں ابرار الحق کی خدمات قابل تحسین ہیں۔

انہوں نے کہا کہ وہ سیاست میں نہیں آئیں گے، فلاحی منصوبے شروع کرینگے، پاکستان ان کا گھر ہے یہاں آ کر اپنایت ملتی ہے۔ وہ جلد سوہاوہ میں یتیم بچوں کیلئے کمپلیکس بنائیں گے۔

باکسر عامر نے سہارا میڈیکل کالج میں درخت بھی لگایا، اس سے پہلے جب وہ نارووال پہنچے تو پھاٹک پر بچوں نے ان کا پرتپاک استقبال کیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں