The news is by your side.

Advertisement

باکسرمحمد وسیم کی رواں سال باکسنگ کےاہم معرکوں میں کامیابی

کوئٹہ : پاکستانی باکسر محمدوسیم نے سال 2016 میں باکسنگ کےاہم معرکوں میں کامیابی حاصل کرکے ناصرف اپنابلکہ پوری قوم کا نام روشن کیا۔

تفصیلات کےمطابق کوئٹہ سے تعلق رکھنے والےپاکستانی باکسر محمد وسیم نے رواں سال باکسنگ کے اہم معرکوں میں کامیابی حاصل کرکے 2016کو پاکستان کے لیے ریکارڈ سازاور یادگارسال بنادیا۔

wasim-post-1

باکسنگ کی دنیا میں پاکستان کا نام روشن کرنے والے پاکستانی باکسر محمدوسیم نےسال 2016 میں تین پروفیشنل مقابلے لڑے اور تینوں مقابلوں میں فاتح قرار پائے۔

wasim-post-2

محمد وسیم نے رواں سال مارچ میں رینکنگ کے لیے مقابلے میں انڈونیشیا کے باکسر کو ناک آؤٹ کرکےپہلی فتح حاصل کی۔

wasim-post-3

مزید پڑھیں:پاکستانی باکسر محمد وسیم نے ڈبلیو بی سی سلور فلائی ویٹ ٹائٹل جیت لیا

پاکستانی باکسر محمد وسیم نےجولائی 2016میں52 کلوگرام کی فلائی ویٹ کیٹیگری میں فلپائن کے باکسر کو شکست دے کر ورلڈ باکسنگ کونسل سلور ٹائٹل اپنے نام کیا۔پاکستان یہ ٹائٹل جیتنے والا جنوبی ایشیا کا پہلا ملک بنا۔

wasim-post-4

مزید پڑھیں:پاکستانی باکسر محمدوسیم نےفلپائنی باکسر کو شکست دے دی

ڈبلیو بی سی سلور ٹائٹل چیمپیئن محمد وسیم نے باکسنگ کی دنیا میں سبز ہلالی پرچم کو لہرانے کا سلسلہ جاری رکھتے ہوئے،27نومبر کو فلپائنی باکسرگیمل مگرامو کے چیلنج پر اسے شکست دی اور اپنے اعزاز کا ایسے شاندار انداز میں دفاع کیا کہ قوم کا سر فخر سے بلند ہوگیا۔

wasim-post-5

مزید پڑھیں:حکومت کی باکسر محمد وسیم کے لیے3کروڑ کی گرانٹ

واضح رہے کہ رواں سال نومبر میں فلپائنی باکسر کے خلاف شاندار کامیبانی پروفاقی حکومت کی جانب سےباکسر محمد وسیم کےلیے وزیراعظم کی منظوری کے بعد3کروڑ روپے کی گرانٹ مختص کی گئی تھی۔

wasim-post-6

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں