site
stats
کھیل

لیلیٰ علی نے بھی اپنے والد کی طرح باکسنگ رنگ میں خوب رنگ جمایا

واشنگٹن : لیجنڈری باکسر محمد علی کی صاحبزادی لیلیٰ علی نے بھی اپنے والد کی طرح باکسنگ رنگ میں خوب رنگ جمایا۔ لیلیٰ علی حریف پر لیفٹ اینڈرائٹ کا کمبینیشن چلاتیں تو ماہرین کو ان میں والد محمد علی کی جھلک نظر آتی۔

باکسرمحمد علی نے رنگ سے رخصت لی تو ان کی صاحبزادی لیلی نے باکسنگ گلووز پہن لئے۔ لیجنڈ باکسر کی بیٹی نے باکسنگ رنگ میں خوب رنگ جمایا۔

شہرت کی دیوی نے ہردم لیلیٰ کے قدم چومے، اپنے والد کےکھیل سے متاثرلیلیٰ علی باکسنگ رنگ میں اتریں اور دنیا کی نمبر ون خاتون باکسر بن گئیں۔

لیلیٰ علی نے اپنے پہلے مقابلے میں ہی حریف کو چند ہی سینکڈز میں چت کردیا، لیلیٰ علی حریف پرلیفٹ اینڈرائٹ کا کمبینیشن چلاتیں تو ماہرین کوان میں والد کی جھلک دکھتی۔

یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ لیلیٰ علی کو کسی بھی فائٹ میں شکست کاسامنا نہیں کرنا پڑا۔ لیلیٰ علی نے چوبیس مقابلوں میں سے اکیس میں حریفوں کاناک آؤٹ کیا۔

مزید پڑھیں: معروف باکسر محمد علی کی بیٹی لیلیٰ علی نے فلمی دنیا میں قدم رکھ دیا

اس کے علاوہ لیلیٰ علی نے باکسنگ رنگ میں کامیابی کے بعد گزشتہ سال فلمی دنیا میں بھی قدم رکھا شہرت کی دیوی جس نے ہر قدم پرلیلی کے قدم چومے۔

پہلے باکسنگ کے رنگ میں کامیابیوں کے جھنڈے گاڑے اور والد کے نقش قدم پر چلتے ہوئے باکسنگ میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوانے کے بعد ماڈلنگ میں نام کمایا ۔

لیلی علی ہالی ووڈ کی فلم فیلکن رائزنگ میں جلوہ گر ہوئیں ، فلم کی کہانی ڈرگ مافیا کے کرداروں کے گرد گھومتی ہے، ایکشن اور تھرل سے بھر پور فلم پانچ ستمبر کو ریلیز کی گئی۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top