site
stats
کھیل

باکسر محمد وسیم کا پاکستانی شہریت چھوڑنے پر غور

boxer waseem

کراچی: حکومتی سطح پر کسی قسم کی سپورٹ نہ ملنے پر باکسر محمد وسیم نے پاکستانی شہریت چھوڑنے پر غور شروع کردیا۔

کراچی میں ویڈیو پیغام جارتے ہوئے باکسر محمد وسیم نے کہا کہ پندرہ سال سے پاکستان کے لیے کھیل رہا ہوں پاک فوج کے علاوہ کسی نے حوصلہ افزائی نہیں کی۔

انہوں نے کہا کہ حکومتی سطح پر کسی قسم کی سپورٹ نہیں کی جارہی ہے، کوریا کی جانب سے کھیلنے کی پیشکش کی گئی تھی میں نے انکار کردیا۔

باکسر محمد وسیم نے کہا کہ اپنے ملک کے لیے کھیلنا چاہتا ہوں لیکن سپورٹ نہیں کیا جارہا، برانڈ ایمبسڈر کے لیے رابطے کئے جارہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ مجھے پیسوں کی ضرورت نہیں، فائٹ کی صورت میں مل جاتے ہیں، چاہتا ہوں پاکستان کے لیے آگے بھی کھیلوں بس حوصلہ افزائی کی جائے۔

باکسر محمد وسیم نے کہا کہ میرے پاس جو ٹائٹل ہے ساؤتھ ایشیا میں کسی کے پاس نہیں، کوریا کے اسپانسرز مسلسل رابطے کررہے ہیں، ورلڈ ٹائٹل فائٹ کی تیاری کے لیے فنڈز نہیں ہیں۔

مزید پڑھیں: پاکستانی باکسرمحمد وسیم نے پاناما کے باکسر کو شکست دے دی

واضح رہے کہ باکسر محمد وسیم نے 8 پروفیشنلز فائٹ کھیلی ہیں اور سب مقابلوں میں کامیابی حاصل کی ہے، اب محمد وسیم ڈبلیو بی سی فلائی ویٹ کی ورلڈ رینکنگ میں نمبر ون پوزیشن برقرار رکھنے کے لیے امریکا روانہ ہورہے ہیں جہاں وہ کولمبیا کے باکسر سے مقابلہ کریں گے۔

یہ پڑھیں: پاکستانی باکسرمحمد وسیم دنیا کے نمبرون باکسرزمیں شامل


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top