The news is by your side.

Advertisement

پلواما میں بھارتی فوج کے تشدد سے ایک اور کشمیری لڑکا شہید

سری نگر: مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کے تشدد سے ایک اور کشمیری لڑکا شہید ہو گیا ہے، کشمیری میڈیا سروس نے رپورٹ کیا ہے کہ 15 سالہ یاور کو بھارتی فوج نے بد ترین تشدد کا نشانہ بنایا۔

تفصیلات کے مطابق کشمیری میڈیا سروس نے خبر دی ہے کہ پلواما میں بھارتی فوج کے تشدد سے کشمیری لڑکا یاور شہید ہو گیا ہے۔

موصولہ اطلاعات کے مطابق یاور کو انڈین آرمی کیمپ میں حاضری لگانے کا کہا گیا تھا، زخمی یاور کو سری نگر اسپتال منتقل کیا گیا لیکن وہ دم توڑ گیا۔

خیال رہے کہ آج مقبوضہ وادی میں حریت رہنما میر واعظ عمر فاروق سے متعلق ایک جھوٹی خبر بھی پھیلائی گئی، کہا جا رہا تھا کہ حریت رہنما نے بانڈ سائن کر کے اپنی رہائی خرید لی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  میر واعظ کے بانڈ سائن کر کے رہا ہونے کی خبریں غلط ہیں: حریت فورم

تاہم حریت فورم نے نظر بند حریت رہنما میر واعظ عمر فاروق سے متعلق بانڈ سائن کرنے کی خبروں کو غلط قرار دیتے ہوئے انھیں مسترد کر دیا، اور کہا کہ میر واعظ 5 اگست سے گھر میں نظر بند ہیں، اور وہ مسئلہ کشمیر پر اپنے اصولی مؤقف پر قائم ہیں۔

واضح رہے کہ بھارت نے ایک اور حریت رہنما یاسین ملک کو بھی دلی کے تہاڑ جیل میں غیر قانونی طور پر محبوس کر رکھا ہے، جن کی صحت سے متعلق تشویش ناک خبریں آ رہی ہیں، اگست میں میر واعظ نے بھی ٹویٹ کے ذریعے یاسین ملک کی روز بہ روز بگڑی صحت پر تشویش کا اظہار کیا تھا۔

دوسری طرف آج مقبوضہ کشمیر میں آرٹیکل 370 اے ختم کیے جانے کے بعد کرفیو کا 49 واں روز ہے، وادی میں کرفیو مسلسل جاری ہے، موبائل فون، انٹرنیٹ سروس بند اور ٹی وی نشریات معطل ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں