The news is by your side.

لائٹر کے گرد ماچس کی کتنی تیلیاں موجود ہیں؟ 5 سیکنڈ میں جواب دیں

 پہیلیاں اور معمے حل کرنا دماغ کے لیے بہترین ورزش کہلاتی ہے، ماہرین کا کہنا ہے کہ دماغی طور پر فعال رہنے اور مختلف دماغی بیماریوں سے بچنے کے لیے مختلف دماغی مشقیں کرتے رہنا چاہیئں۔

کسی بھی انسان کی ذہنی صلاحیتیں اسے دوسرے لوگوں سے ممتاز بناتی ہیں، قدرت نے انسان کو سوچنے سمجھنے اور اس کائنات کے رازوں سے آگاہ ہونے کی صلاحیتوں سے نواز رکھا ہے۔ یہ ہے وہ ذہنی استعداد جسے سائنسی زبان میں آئی کیو یعنی انٹیلی جینس کیوٹینٹ کہتے ہیں۔

آج ہم آپ کیلئے ایک ایسی ہی پہیلی لے کر آئے ہیں جسے حل کرنے کیلئے آپ کو اپنے ذہن اور دماغ پر خاص طور پر زور دینا ہوگا کیونکہ یہ پہیلی اتنی آسان نہیں جتنی دیکھنے میں لگ رہی ہے۔

Jagranjosh

یہ پہیلی آپ کی ذہنی صلاحیت جانچنے کا بہترین ذریعہ ہے، صرف 5سیکنڈ میں شناخت کریں کہ تصویر میں کتنی ماچس کی تیلیاں لائٹر کے گرد بکھری ہوئی ہیں؟!

یہ چیلنج ہے کہ صرف ہائی آئی کیو والے لوگ ہی 5 سیکنڈ میں ان ماچس کی تیلیوں کی درست تعداد کو دیکھ کر اس کا جواب دے سکتے ہیں۔

یہاں اس بات کا بھی خیال رکھنا ہوگا کہ لائٹر شفاف نہیں ہے اور اس کے ذریعے ماچس کی تیلیوں کو واضح طور پر نہیں دیکھا جاسکتا۔ لہٰذا تصویر میں ماچس کی تیلیوں کی تعداد گنتے وقت آپ کو یہ ذہن میں رکھنا ہوگا کہ لائٹر شفاف نہیں ہے۔

اگر آپ ابھی تک ان تیلیوں کی صحیح تعداد تک نہیں پہنچ پائے تو آئیے اب ہم آپ کو اس پہیلی کا صحیح جواب بتا ہی دیتے ہیں۔

پہیلی کا جواب آپ یہاں دیکھ سکتے ہیں۔

اگر آپ تصویر میں موجود تمام ماچس کی تیلیوں کو غور سے دیکھیں تو آپ ان تیلیوں کی کل تعداد کی درست شناخت کرسکیں گے۔

یہ بھی ذہن میں رکھیں کہ آئس کیوب شفاف نہیں ہے اور ماچس کی تیلیوں کا عکس لائٹر کے بیرونی جسم میں دیکھا جاسکتا ہے۔

Jagranjosh

لہٰذا اب اگر آپ ان تیلیوں کو گنیں گے، تو آپ دیکھیں گے کہ لائٹر کے ارد گرد 8 ماچس کی تیلیاں ہیں، تمام 8 ماچس کی تیلیوں کو نیچے دی گئی تصویر میں نشان زدہ کیا گیا ہے۔

لہٰذا اس ذہنی سوال کا صحیح جواب یہ ہے کہ لائٹر کے ارد گرد 8 ماچس کی تیلیاں ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں