The news is by your side.

Advertisement

بھارتی شخص کے سرسے دو کلو وزنی رسولی نکالی گئی، تصاویر سامنے آگئیں

ممبئی : بھارت میں 31 سالہ شخص کے سر سے تقریبآ دس کلو وزنی رسولی نکالی گئی جو اپنی ساخت اور حجم کے حساب سے اب تک کی نکالی جانے والی سب سے وزنی رسولی ہے، اسپتال انتظامیہ نے تصاویر جاری کردیں.

تفصیلات کے مطابق بھارتی ریاست اترپردیش کے رہائشی سنت لال پال کے سر سے ایک پیچیدہ آپریشن کے بعد چارپونڈ وزنی رسولی نکالی گئی ہے جو طب کی دنیا میں انسانی سر سے اب تک کی نکالی گئی سب سے وزنی رسولی ہے، آپریشن ممبئی کے نیئر اسپتال میں کیا گیا، مریض کو الہ آباد کے اسپتال بھی لے جایا گیا تھا تاہم وہاں ڈاکٹرز نے اس نازک آپریشن کو کرنے سے انکار کردیا تھا.

بھارتی میڈیا کے مطابق سنت لال پال سر رسولی کے مرض میں تین سال سے مبتلا ہے جس کے باعث اس کی بینائی بھی جاچکی ہے اور خطرہ تھا کہ زیادہ وزنی ہونے کے باعث مغز پر اثر انداز نہ ہو جس سے مریض کے قومہ میں جانے کے خدشات میں اضافہ ہورہا تھا اور مریض کو برین ہیمرج بھی ہو سکتا تھا اس لیے ڈاکٹرز نے باوجود رسک ہونے کے آپریشن کر کے 1.8 کلو وزنی رسولی نکال لی.

اسپتال انتظامیہ کے مطابق سنت لال پال کو چند دن انتہائی نگہداشت کے وارڈ میں رکھا جائے اس کے بعد گھر جانے کی اجازت دے دی جائے گی، ڈاکٹرز نے اس رسولی کو انسانی سر سے نکالی جانے والی اب تک کی سب سے بڑی رسولی قرار دینے کا دعوی کر رہے ہیں جو اپنی جسامت اور وزن کے اعتبار سے انسانی دماغ کے مقابلے میں بھی بڑی ہے، کامیاب آپریشن پر اہل خانہ نے کامیاب آپریشن پرخوشی کا اظہار کیا ہے.


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں