رائل رمبل 2018، برون اسٹرومین نے جیت لیا Greatest Royal Rumble
The news is by your side.

Advertisement

رائل رمبل 2018، برون اسٹرومین نے جیت لیا

جدہ: سعودی عرب کے شہر جدہ میں سنیما کی بحالی کے بعد ڈبلیو ڈبلیو کے ایونٹ رائل رمبل 2018 کا انعقاد ہوا، رائل رمبل کا ٹائٹل برون اسٹرومین نے اپنے نام کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق رائل رمبل ایونٹ میں 50 ریسلر رنگ میں اترے جن کو ایک دوسرے کو رنگ سے باہر پھینکنا تھا، آخر میں جو ریسلر رنگ میں موجود رہتا اسے رائل رمبل کا فاتح قرار دینا تھا۔

50 ریسلرز میں برون اسٹرومین، ڈینئل برائن، کیون اوون، شین میکموہن، گریٹ کھلی، مارک ہنری سمیت دیگر رنگ میں اترے لیکن برون اسٹرومین نے رائل رمبل کا ٹائٹل اپنے نام کرلیا۔

یونیورسل چیمپئن شپ کے میچ میں ریسل مینیا 34 کے بعد ایک بار پھر رومن رینز اور بروک لیسنر مدمقابل آئے، اسٹیل کیج میچ میں رومن رینز جیتتے ہوئے نظر آرہے تھے کہ لیکن جب رومن رینز نے اپنا اسپیئر بروک لیسنر کو مارا تو اسٹیل کیج ٹوٹ گیا بروک لیسنر اور رومن رینز دونوں ہی باہر جاگرے، بروک لیسنر پہلے باہر گرے اس وجہ سے جیت کا حقدار بروک کو قرار دے گیا گیا۔

ڈبلیو ڈبلیو ای چیمپئن شپ کے میچ میں اے جے اسٹائلز اور ناکامورا رنگ میں اترے، اے جے اسٹائلز نے ناکامورا کو شکست دے دی اور اپنے ٹائٹل کا کامیاب دفاع کیا۔

یونائیٹڈ اسٹیٹس چیمپئن شپ کے میچ میں جیف ہارڈی نے بھارتی ریسلر جندر مہل کو ہرا کر یونائیٹڈ اسٹیٹس چیمپئن شپ کا ٹائٹل اپنے نام کرلیا، ریسل مینیا 34 میں جندر مہل یونائیٹڈ اسٹیٹس چیمپئن شپ کا ٹائٹل اپنے نام کیا تھا۔

ریسل مینیا 33 میں رومن کے ہاتھوں شکست سے دوچار ہوکر ریٹائر ہونے والے ڈیڈ مین انڈر ٹیکر کی ریسل مینیا 34 میں واپسی ہوئی تھی، انڈر ٹیکر نے جان سینا کو چند منٹوں میں شکست دی تھی۔

رائل رمبل میں انڈر ٹیکر کا مقابلہ روسیو سے ہوا، میچ میں ہارنے والے کو رنگ سے باہر رکھے گئے تابوت میں بند کرنا تھا، انڈر ٹیکر سے لڑنے والے روسیو زیادہ دیر تک رنگ میں نہ ٹک پائے اور صرف 15 منٹ میں ہی تابوت میں‌ بند ہو کر شکست کھا گئے۔

ایک اور میچ میں جان سینا اور ٹرپل ایچ رنگ میں اترے، جان سینا جو ریسل مینیا 34 میں انڈر ٹیکر کے ہاتھوں ہار گئے تھے، رائل رمبل میں ٹرپل ایچ کو باآسانی شکست دے دی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں