برازیل میں سیکورٹی گارڈ کا اسکول پرحملہ‘ 4 بچوں سمیت 10 افراد ہلاک -
The news is by your side.

Advertisement

برازیل میں سیکورٹی گارڈ کا اسکول پرحملہ‘ 4 بچوں سمیت 10 افراد ہلاک

برازیلیا: برازیل میں اسکول کے سیکورٹی گارڈ نے نرسری کے بچوں پر پٹرول پھینک کر آگ لگادی جس کے نتیجے میں 4 کمسن بچوں سمیت 10 افراد ہلاک ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق برازیل کی ریاست میناس گیرائس کے چلڈرنز پیپل میونسپل ایجوکیشن سینٹر میں سیکورٹی گارڈ نے نرسری اسکول میں موجود بچوں پر پٹرول پھینک کر آگ لگادی جس کی وجہ سے 10 افراد ہلاک ہوگئے۔

ریسکیو حکام کے مطابق ہلاک ہونے والوں میں 4 بچے بھی شامل ہیں جن کی عمریں 2 سے 4 سال کے درمیان بتائی گئی ہیں جبکہ مرنے والوًں میں ایک ٹیچر بھی شامل ہے۔

برازیلین پولیس حکام کا کہنا ہے کہ سیکورٹی گارڈ نے بچوں کے ساتھ خود کو بھی آگ لادی جبکہ حملہ آور نے نرسری سیکشن میں آنے سے قبل ایک ٹیچر کو کمرے میں بند کرکے اسے بھی آگ لائی۔

اسپتال انتظامیہ کے مطابق اس واقعے میں 25 افراد بری طرح جھلس کر زخمی ہوئے ہیں جن میں متعدد بچے شامل ہیں جبکہ زخمیوں میں 9 افراد کی حالت انتہائی تشویش ناک ہے۔


برازیل میں کشتی ڈوب گئی،22افرادہلاک


یاد رہے کہ 25 اگست 2017 کو برازیل میں کشتی ڈوبنے سے بائیس افراد ہلاک جبکہ درجنوں لاپتا ہوگئے تھے، کشتی میں ایک سو تیس مسافر سوار تھے۔


برازیل: مسلح شخص کی سالِ نو کی تقریب میں فائرنگ،12 افراد ہلاک


واضح رہے کہ 1 جنوری 2017 کو برازیل میں مسلح شخص نےسالِ نو کی تقریب میں فائرنگ کرکے بیٹے سمیت 11افرادکوہلاک کرکے خود کو بھی گورلی مارلی تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں