The news is by your side.

Advertisement

کرونا مریض کے ’تابوت‘ سے منشیات برآمد، ملزم گرفتار

برازیلیا: برازیل میں پولیس نے کامیاب کارروائی کرتے ہوئے منشیات سے بھرے تابوت برآمد کرلیے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق برازیلین پولیس نے ریاست گوئز میں کامیاب کارروائی کرتے ہوئے کرونا مریض کے تابوتوں سے بھاری مقدار میں منشیات برآمد کرکے 22 سالہ ملزم کو گرفتار کرلیا۔

پولیس نے ملزم کو اس وقت گرفتار کیا جب وہ جنازے کے دوران دو تابوتوں کے ساتھ گاڑی چلارہا تھا اور تابوت کے اندر 626 پاؤنڈ چرس موجود تھی۔

The military police said its agents decided to stop the hearse after it was seen driving erratically. The 22-year-old man  said he was paid $950 to deliver two caskets filled with marijuana from Ponta Porã, a city in the state of Mato Grosso do Sul near the Paraguay border, to Goiânia, the capital of Goiás. He is facing up to 15 years for drug trafficking

ڈرائیور نے پولیس کو بتایا کہ وہ دو لوگوں کی لاشوں کو لے جارہا تھا جو پونٹا پورے شہر مٹو گروسو ڈو سول میں کرونا وائرس سے ہلاک ہوچکے تھے۔

رپورٹ کے مطابق ملزم سے گاڑی کی دستاویزات مانگی گئیں تو وہ دینے میں ناکام رہا اور شک گزرنے پر پولیس نے گاڑی کی تلاشی لی تو گاڑیوں‌ سے چرس برآمد ہوئی۔

Several hundred plastic wrapped bundles of marijuana were concealed inside the two funeral coffins

ملزم نے پولیس کو دئیے گئے بیان میں بتایا کہ اسے منشیات گوئینسیا منتقل کرنے پر 950 پاؤنڈ ملنے تھے، پولیس کا کہنا ہے کہ واقعے کا مقدمہ درج کرلیا گیا ہے ملزم کو منشیات برآمدگی کیس 15 سال قید کا سامنا کرنا پڑسکتا ہے۔

خیال رہے کہ برازیل میں کرونا وائرس وبائی بیماری کا مرکز بن چکا ہے، مہلک وبا سے 45241 افراد ہلاک اور ایک لاکھ 89 ہزار 923 افراد میں وائرس کی تصدیق ہوئی ہے یہ ریاست ہائے متحدہ سے باہر ہونے والی اموات اور انفیکشن دونوں ہی کی سب سے زیادہ تعداد ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں