The news is by your side.

یورپی حکام کی بریگزٹ معاہدے کو حتمی شکل دینے کے لیے اہم ملاقات

لندن : بریگزٹ معاہدے کو حتمی شکل دینے اور اسپین کے مطالبے پر جبل الطارق کے مستقبل کے حوالے سے گفتگو کرنے کے لیے یورپی یونین کے سربراہ ملاقات کررہے ہیں۔

برطانوی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ اسپین کے وزیر اعظم پیڈرو سینچیز بریگزٹ معاہدے کے حوالے سے اپنی پوزیشن کو مزید واضح طور پر پیش کریں گے، ممکن ہے کہ اتوار کو ریاست کے رکن ہونے کی حیثیت سے معاہدے پر دستخط کر دیں۔

برطانوی میڈیا کا کہنا ہے کہ کوئی ملک اس معاہدے کو ویٹو نہیں کرے گا تاہم یورپی یونین اس معاہدے کی متفقہ طور پر منظوری دی ہے۔

برطانوی وزیر اعظم تھریسامے کا کہنا ہے کہ بریگزٹ کے متعلق معاہدہ پوری طرح ہمارے ہاتھ میں ہے لیکن برطانیہ کے ساتھ بریگزٹ سیکریٹری ڈومینک راب نے کہا ہے کہ مذکورہ پیش کش یورپی یونین کی رکنیت سے کمتر ہے۔

برطانوی میڈیا کا کہنا ہے کہ یورپی سربراہوں کی جانب سے اتوار کو منعقد ہونے والے اجلاس میں قانونی پابندی کے ساتھ ساتھ برطانیہ کے یورپ سے خارج ہونے کی شرائط اور مستقبل میں یورپ اور برطانیہ کے تعلقات کے حوالے سے بحث ہوگی۔

مقامی میڈیا کے مطابق برطانوی ایم پیز کی جانب سے بریگزٹ سے متعلق معاہدے کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا جارہا ہے کیوں کہ ان کے مطابق اس معاہدے میں بہت کمیاں اور خامیاں ہیں۔


مزید پڑھیں : برطانیہ اور یورپی یونین کے درمیان مستقبل کے تعلقات پر اتفاق


خیال رہے کہ کچھ دیر قبل برطانوی وزیر اعظم نے مشترکا اعلامیے پر اتفاق رائے ہونے کے بعد کہا ہے کہ اب یورپی یونین کی ہفتے کے اختتام پر اجلاس کی راہ ہموار ہوگئی ہے اور اتوار کے روز ہونے والے اسی اجلاس میں معاہدے کی تصدیق کی جائے۔

برطانوی میڈیا کا کہنا ہے کہ تھریسا مے نے بریگزٹ سے متعلق معاہدے کو برطانیہ کے مفاد میں بہترین قرار دیا ہے۔

برطانوی وزیر اعظم تھریسا مے کا کہنا ہے کہ بریگزٹ ڈیل شہریوں کے مفاد میں بھی اچھی ثابت ہوگی جبکہ اس معاہدے کے نتیجے میں ان کا مستقبل بھی بہترین ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں