The news is by your side.

Advertisement

دلہن کی حرکت، شادی کی تقریب بڑے حادثے سے بال بال بچ گئی

بیجنگ: چین میں شادی کی تقریب کے دوران دلہن کی معمولی حرکت بڑے حادثے کا خمیازہ تمام مہمانوں کو بھگتنا پڑا تاہم خوش قسمتی سے اس واقعے میں کوئی ہلاک یا زخمی نہیں ہوا۔

آپ نے رنگ میں بھنگ ڈالنے کی کہاوت توسنی ہوگی لیکن اس کا عملی مظاہرہ چین میں اُس وقت دیکھنے میں آیا جب دلہن نے اپنی شادی کی تقریب میں گلدستہ اچھالا اور خوشی کی تقریب دیکھتے ہی دیکھتے  غم میں تبدیل ہوگئی۔

چینی میڈیا کے مطابق یہ واقعہ ملک کے مشرقی صوبے ان ہوئی میں پیش آیا کہ جب شادی کی ایک تقریب میں دلہن نے تحفے میں ملنے والا پھولوں کا گلدستہ چھت کی طرف اچھالا۔

دلہن نے تو اپنی خوشی کا اظہار کرنے کی کوشش کی مگر  اُسے معلوم نہیں تھا کہ یہ حرکت کتنی مہنگی ثابت ہوگی، چونکہ ہال کی چھت مضبوط نہیں تھی اور اس سمینٹ کی جگہ فی الوقت ٹائلز لگے ہوئے تھے۔

جیسے ہی پھولوں کا بھاری گلدستہ چھت پر لگے ٹائلز سے جاکر ٹکرایا تو سیکنڈوں میں ہی چھت پر لگے سارے پتھر تقریب میں شرکت کرنے والے مہمانوں کی طرف برسنے لگے، خوش قسمتی سے حادثے کے نتیجے میں ہال میں موجود کوئی بھی شخص زخمی نہیں ہوا البتہ تھوڑی دیر کے لیے سارے مہمان خوف زدہ ہوگئے تھے۔

ویڈیو دیکھیں


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں