The news is by your side.

Advertisement

براہ راست نشریات کے دوران دل دہلانے والا واقعہ ویڈیو دیکھیں

الیگزینڈر سٹی: شمالی کرولینا کی الیگزینڈر کاؤنٹی میں براہ راست ٹی وی رپورٹنگ کے دوران گرنے والے پل کی ویڈیو عملے نے ریکارڈ کرلی ہے۔

بین الاقوامی میڈیا رپورٹ کے مطابق جس وقت برج گرنے کا واقعہ رونما ہوا، اس وقت فاکس 46 کے رپورٹر امبر رابرٹس ہائڈائٹ برج کے قریب سیلاب کی اطلاع دے رہے تھے، عین اسی لمحے پل کا ایک حصہ ٹوٹ کر پانی میں جا گرا، تاہم خوش قسمتی سے کوریج کرنے واالا پورا عمل محفوظ مقام پر منتقل ہونے میں کامیاب ہوگیا۔

فاکس نیوز کے مطابق شمالی کیرولینا میں جمعرات سے شدید بارش کا سلسلہ جاری ہے، الیگزینڈر کاؤنٹی اب تک دس انچ سے زائد بارش ریکارڈ کی جاچکی ہے، تیز بارشوں کے باعث اب تک الیگزینڈر کاؤنٹی کے چار پل اور پچاس سے زائد سڑکیں بہہ چکی ہیں۔

bridge collapse live TV report alexander county flood

شدید بارشوں اور سیلابی ریلے کے باعث علاقے سے ایک سالہ بچے سمیت دو افراد لاپتہ ہوگئے ہیں، پانی کے تیز بہاؤ نے متعدد مکانات کو تباہ کردیا ہے جبکہ  الیگزینڈر سٹی کے کیمپ سے ایک شخص کی ڈوبی ہوئی لاش ملی ہے جبکہ گوالٹنیز کے ہوپ ویل چرچ روڈ پر کار حادثے میں میں بھی ایک شخص کی ہلاکت رپورٹ ہوئی ہے۔

اس سے قبل گذشتہ روز بھی ہائڈائٹ فیملی کیمپ گراؤنڈ سے مزید دو لاشیں ملی تھیں جن کے بارے میں تاحال مکمل تفصیلات سامنے نہیں آسکی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں