The news is by your side.

Advertisement

ہمارے بہترین ایکسپرٹس کرونا وائرس کے معاملے کو دیکھ رہے ہیں: ٹرمپ

واشنگٹن: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا ہے کہ انھوں نے بہترین امریکی ایجنسیوں سے کرونا وائرس پر بریفنگ لی ہے۔

یہ بات انھوں نے ٹویٹر پر اپنے تازہ ٹویٹ میں کہی، انھوں نے لکھا کہ ہماری بہترین ایجنسیوں سے میں نے کرونا وائرس پر بریفنگ لی ہے، یہ ایجنسیاں چین سے مل کر کرونا وائرس پر کام کر رہی ہیں۔

امریکی صدر کا کہنا تھا کہ موجودہ حالات کو مانٹیر کیا جا رہا ہے، ہمارے پاس دنیا کے بہترین ایکسپرٹس موجود ہیں، جو دن رات کرونا وائرس کے معاملے کو دیکھ رہے ہیں۔

یاد رہے کہ اس سے قبل امریکی صدر نے ٹویٹر کے ذریعے چین کو کرونا وائرس سے نمٹنے کے سلسلے میں تعاون کی پیش کش بھی کی تھی، انھوں نے کہا تھا کہ امریکا چین کے ساتھ اس سلسلے میں مسلسل رابطہ رکھے ہوئے ہے۔

چین میں کرونا وائرس سے مزید ہلاکتیں، تعداد 170 ہو گئی

خیال رہے کہ مہلک کرونا وائرس امریکا بھی پہنچ چکا ہے، اور اب تک پانچ افراد ایسے سامنے آ چکے ہیں جو وائرس کا شکار ہوئے۔ سی ڈی سی نے 36 ریاستوں میں 165 مشتبہ افراد کے ٹیسٹ کیے، جن میں سے 68 میں وائرس نہیں پایا گیا، تاہم 92 افراد کے نتائج تاحال سامنے نہیں آئے۔

ادھر چین میں کرونا وائرس وبا کی طرح پھیلنے لگا ہے، چین کے صوبے ہوبائے میں وائرس سے مزید 38 افراد ہلاک ہو گئے ہیں، جس کے بعد مرنے والوں کی تعداد 170 ہو گئی۔ سب سے زیادہ ہلاکتیں ووہان شہر میں ہوئیں، 7700 افراد میں وائرس کی تصدیق ہو چکی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں