The news is by your side.

Advertisement

کمپنی کا محنت سے کام کرنے والے ملازمین کو منفرد تحفہ

محنت اور لگن سے کام کرنے والے اکثر ملازمین کا شکوہ رہتا ہے کہ کمپنی ان کی قدر نہیں کرتی لیکن اس برطانوی کمپنی نے اپنے ملازمین کو کام کا صلہ دینے کے لیے بہترین طریقہ اختیار کیا ہے۔ 

شہر کارڈف میں ایک نجی کمپنی نے اپنے عملے کو عالمی وبا کورونا وائرس میں محنت اور لگن سے کام کرنے پر بہترین تحفہ دینے کا فیصلہ کیا ہے۔ اس کے لیے کمپنی نے طے کیا ہے کہ تمام ملازمین کو سیر کے لیے بھیجا جائے گا۔

کمپنی اپنے ملازمین کو سیر کے لیے اسپین کے کینری جزائر بھیجے گی۔4 دن کے ٹرپ کے لیے کمپنی 1 لاکھ پاؤنڈ خرچ کرے گی۔ کمپنی کا کہنا ہے کہ ملازمین کو یہ تحفہ 2020 میں کورونا وبا کے باوجود بہترین نتائج دینے پر دیا جا رہا ہے۔

مزید پڑھیں: ملازمت کیلیے نوجوان کا انوکھا طریقہ کمپنی کو پسند آگیا، ویڈیو وائرل

کمپنی کے چیف کمرشل آفیسر کے مطابق 2020 ہماری پوری مارکیٹ کے لیے واقعی ایک مشکل وقت تھا لیکن ہمارے ملازمین نے ہمارا بھرپور ساتھ دیا، اور گھر سے بھی کام کیا۔ اس لیے 2 سال کے درمیان ان کے بہترین کام کی وجہ سے ان کا شکریہ ادا کر رہے ہیں۔

کمپنی کے مطابق ملازمین کو سیر کے لیے یکم اپریل کو روزانہ کیا جائے گا۔

اسی طرح 2018 میں جاپان میں ایک کمپنی نے زیادہ سونے والے اپنے ملازمین کے لیے انعام کا اعلان کیا تھا۔

جاپانی کمپنی کا کہنا تھا کہ مشاہرے میں آیا ہے کہ ملازمین کے زیادہ دیر تک کام کرنے کی وجہ سے ان کی پیداواری صلاحیت میں واضح فرق پڑ رہا ہے کیوں کہ وہ اپنی نیند صحیح طریقے سے پوری نہیں کر پا رہے۔

کمپنی نے ملازمین کی پیداواری صلاحیت میں آنے والی کمی کو دیکھتے ہوئے زیادہ سونے اور نیند پوری کرنے والے ملازمین کی حوصلہ افزائی کا فیصلہ کیا ہے اور اس سلسلے میں باقاعدہ انعام دینے کا اعلان کیا گیا۔

کمپنیوں کے طے کردہ اس ضابطے کے مطابق زیادہ سونے والے ملازمین کو مخصوص پوائنٹس دیے جائیں گے جنہیں وہ کیفے ٹیریا اور کیفے وغیرہ میں استعمال کر سکتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں