The news is by your side.

ایک درخت لاکھوں روپے کا پڑگیا، برطانوی حکومت پریشان

نیوکیسل : برطانیہ میں ایک درخت کا گرنا حکومت کیلئے درد سر بن گیا، عدالت نے میونسپل حکام پر لاکھوں روپے جرمانہ عائد کرنے کا حکم سنا دیا۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ میں تیز ہوا چلنے کے باعث درخت گرنے سے حکومت کو 3 لاکھ 30 ہزار ڈالر کا نقصان اٹھانا پڑگیا۔ درخت ہوا سے اڑ کر دو جاگرا جس کی وجہ سے تباہی مچ گئی۔

غیرملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق درخت گرنے سے اس کے نیچے دب کر ایک بچی کی موت واقع ہوگئی تھی جو دیگر بچوں کے ساتھ کھیل رہی تھی۔

Vikki Henderson, the mother of Ella (pictured) said: 'We now live with a complete hole in our lives. Having a six-year-old who loves life and wakes up every morning with, "What are we doing today, Mummy?" to suddenly this life, is just indescribable'

رپورٹ کے مطابق عدالت نے میونسپل حکام کو غفلت اور لاپرواہی کا مرتکب قرار دیتےہوئے بچی کے لواحقین کو 2 لاکھ 80 ہزار پاؤنڈ جرمانہ ادا کرنے کا حکم صادر کر دیا جوتقریباً 3 لاکھ 30 ہزار ڈالر بنتی ہے۔

Floral tributes were left outside Gosforth Park First School in Newcastle after Ella's death

 رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ عدالت نے مقامی کونسل حکام کو جرمانہ ادا کرنے کا حکم دیتے ہوئے یہ بھی واضح کیا کہ ہوا چلنے سے پہلے ہی اس درخت کی دیکھ بھال نہیں کی گئی تھی اور یہ ناکارہ اور بوسیدہ ہوچکا تھا۔ بعد ازاں ہوا چلی تو یہ درخت ہوا میں اڑ کر تباہی اور بچی کی موت کا باعث بن گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں