The news is by your side.

Advertisement

پرتگال: خاتون کو جنسی زیادتی کا نشانہ بنانے کے جرم میں برطانوی سیاح گرفتار

لزبن : پرتگال کی پولیس نے برطانوی نوجوان کو 23 سالہ برطانوی دوشیزہ کو تشدد کرنے اور جنسی زیادتی کا نشانہ بنانے کے جرم گرفتار کرلیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق یورپی ملک پرتگال کی پولیس نے سیاحت کی غرض سے پرتگال آنے والے 23 سالہ برطانوی شہری کو خاتون سیاح کے ساتھ جنسی زیادتی کرنے کے جرم میں گرفتار کرلیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ 23 سالہ برطانوی ملزم کے خلاف شکایت درج ہوئی تھی کہ مذکورہ شخص نے 17 سالہ برطانوی دوشیزہ کو نائٹ کلب کے باہر زبردستی جنسی زیادتی کا نشانہ بنایا تھا، تاہم پولیس نے ملزم کو البوفیرا ہوٹل سے حراست میں تھا۔

پولیس ترجمان کا کہنا تھا کہ 23 سالہ سیاح نے متاثرہ لڑکی کو ہوٹل کے باہر مبینہ طور پر تشدد کا نشانہ بھی بنا رہا تھا، جسے روکنے میں دو پولیس اہلکار بھی زخمی ہوئے تھے۔

مقامی ذرائع اطلاعات کے مطابق متاثرہ دوشیزہ نے پولیس کو بیان دیا تھا کہ ’میں نے خود کو بچانے کی بہت کوشش کی لیکن ملزم نے پھر بھی میرے ساتھ عصمت دری کی‘۔

پولیس ترجمان کا کہنا تھا کہ اہکاروں نے متاثرہ خاتون کو طبی امداد اور طبی معائنے کے لیے فارو اسپتال منتقل کرنے کے بعد ملزم کو گرفتار کرکے نامعلوم مقام پر منتقل کردیا، تاکہ واقعے کی تفتیش کی جاسکے۔

یاد رہے کہ پرتگال پولیس نے رواں برس اپریل میں البوفیرا ہوٹل کے بار میں کام کرنے والے شخص کو 19 سالہ برطانوی سیاح کے ساتھ عصمت دری کرنے کے جرم میں گرفتار کیا تھا، جو بعد میں ضمانت پر رہا ہوگیا۔ تاہم واقعے کی تحقیقات تاحال جاری ہیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق 19 سالہ برطانوی شہری نے پولیس میں شکایت درج کروائی تھی کہ بار میں کام کرنے والے شخص نے نشے کی حالت مجھے جنسی زیادتی کا نشانہ بنایا تھا۔

خیال رہے کہ ماضی قریب میں ایک 25 سالہ برطانوی خاتون ساحل سمندر پر ترک کھلاڑی کے ہاتھوں جنسی زیادتی کا نشانہ بنی تھی۔

عدالتی دستاویزات کے مطابق ترک کھلاڑی نے بیان دیا تھا کہ ’میں نے برطانوی خاتون کے ساتھ زبردستی نہیں کی تھی بلکہ خاتون کی مرضی بھی شامل تھی جس کے بعد ترک کھلاڑی کو بغیر کسی مقدمے کے بری کردیا گیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں