The news is by your side.

Advertisement

پاکستان ریڈلسٹ میں شامل،برطانوی رکن پارلیمنٹ کا وزیراعظم بورس جانسن سے بڑا مطالبہ

لندن :برطانوی رکن پارلیمنٹ محمد یاسین نے پاکستان کو ریڈ لسٹ میں ڈالنے پربرطانوی وزیراعظم سے مطالبہ کیا ہے کہ شہریوں کی واپسی کیلئے چارٹرڈ فلائٹس چلائیں۔

تفصیلات کے مطابق برطانوی رکن پارلیمنٹ محمدیاسین نے برطانیہ کی جانب سے پاکستان کو ریڈ لسٹ میں شامل کرنے سے متعلق اےآروائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا پاکستان میں کم کیسزکےباوجودکیوں ریڈلسٹ میں شامل کیاگیا، برطانوی حکومت نےجان بوجھ کر ایسٹر تعطیلات میں فیصلہ کیا۔

محمدیاسین کا کہنا تھا کہ برطانوی پارلیمنٹ میں 12اپریل تک تعطیلات ہیں، اور برطانوی حکومت جانتی تھی فیصلے کیخلاف ایوان میں آواز اٹھے گی، برطانوی وزیراعظم کو خط میں لکھا ہے کہ چارٹرفلائٹس چلائیں اور شہریوں کی واپسی کا بندوبست کریں۔

برطانوی رکن پارلیمنٹ نے درخواست کی کہ وزیراعظم عمران خان اوورسیز پاکستانیوں کا مسئلہ حل کریں، اوورسیز پاکستانی سرمایہ ہیں جس کو بچانے کا وقت ہے۔

انھوں نے مزید کہا کہ پاکستان میں برطانوی شہریوں سے زائد کرائے مانگے جارہے ہیں، وزیراعظم عمران خان اور زلفی بخاری معاملے کا فوری نوٹس لیں، اوورسیزپاکستانیوں کی واپسی سے پاکستان کو بہت فائدہ ہوگا، ان کی دیکھ بھال کریں گے تو مدتوں یاد رکھیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں