The news is by your side.

Advertisement

دوران پرواز برطانوی نے افریقی عورت پر مکے برسا دیے (ویڈیو)

لندن: برطانوی شہر لندن سے ترکی جانے والی ایک پرواز میں نسلی تعصب پر مبنی جملے ادا کرنے سے منع کرنے پر برطانوی نے افریقی عورت پر مکے برسا دیے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق لندن سے ترکی جانے والی ایک پرواز میں اس وقت چونکا دینے والے لمحے پیش آئے جب ایک برطانوی نے افریقی عورت پر مکوں سے حملہ کر دیا، خاتون نے اسے افریقیوں سے متعلق نسلی تعصب پر مبنی جملے بولنے سے منع کیا تھا۔

ویڈیو فوٹیج میں دیکھا جا سکتا ہے کہ لوگ چیخ چلا رہے ہیں اور برطانوی کو منع کر رہے ہیں، یہاں تک کہ طیارے کے عملے نے مداخلت کی، ایک عینی شاہد کا کہنا تھا کہ یہ جھگڑا اس وقت شروع ہوا جب برطانوی نے ایک اور مسافر کو نسلی تعصب کا نشانہ بنایا۔

ایک خاتون نے کہا کہ میں افریقی ہوں، میرے لوگوں کے بارے میں ایسی باتیں مت کرو، یہ سن کر برطانوی غیض و غضب میں آکر ان پر حملہ آور ہو گیا، سیٹ پر آگے کی طرف جھک کر ان پر مکے برسانے لگا، تاہم اس بات کی تصدیق نہیں ہو سکی ہے کہ مکے افریقی خاتون پر لگے تھے یا نہیں۔

طیارے کے عملے نے اس ناخوش گوار واقعے کی اطلاع ترکی پولیس کو دے دی تھی، طیارہ اترتے ہی ترکی پولیس مذکورہ برطانوی مسافر کو لے گئی، ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ جیسے ہی پولیس مسافر کو لے گئی، طیارے کے دیگر مسافروں نے تالیاں بجائیں اور خوشی کا اظہار کیا۔

عینی شاہد کا کہنا تھا کہ یہ اس برطانوی کا پرواز کے دوران دوسرا جھگڑا تھا، یہ پرواز بدھ کو گیٹ وک سے انطالیہ جا رہی تھی، ایک مسافر نے اپنے بیٹے کا کاغذ سے بنایا ہوا جہاز اڑایا تو اس برطانوی نے اسے غصے سےلات مار دی تھی۔

اس واقعے کی ویڈیو بنانے والے مسافر کا کہنا تھا کہ دو گھنٹے کی اس پرواز کے دوران طیارے کی پچھلی سیٹوں پر زیادہ تر وقت ہنگامہ مچا رہا، دو افراد مسلسل نامناسب گفتگو کرتے رہے، جس پر عملے نے کارروائی کرتے ہوئے ان میں سے ایک کو آگے بٹھا دیا تھا، تاہم وہ درمیان میں پھر پیچھے جا کر جھگڑا کرنے لگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں