The news is by your side.

Advertisement

جڑواں بچوں کی شرارتیں اور بے لوث محبت، ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل

یوں تو آپ نے سوشل میڈیا پر بچوں کی کئی ویڈیوز دیکھی ہوں گی جس میں وہ معصوم سی شرارتیں کرتے نظر آتے ہیں اور دیکھنے والوں کو ان پر بے اختیار پیار بھی آتا ہے۔

ایسا ہی ایک خوبصورت منظر امریکی خاتون نے سوشل میڈیا پر شیئر کیا جس پر صارفین نے اپنی بے حد پسندیدگی کا اظہار کیا اور بچوں کیلیے نیک تمنائیں اور ان پر پیار نچھاور کیا۔

مذکورہ ویڈیو سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہورہی ہے، ہوا کچھ یو کہ تین بچوں کی ماں 29سالہ ربیکا اور ان کے شوہر مائیکل نے صبح اٹھ کر سی سی ٹی وی فوٹیج میں ایسا منظر دیکھا جس پر وہ خوشگوار حیرت میں مبتلا ہوگئے۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ دو جڑواں بچے جن کی عمر صرف 23 ماہ ہے اپنے اپنے جھولوں میں ہیں ان میں سے ایک بچہ جھولے میں سے نکل کر لڑھکتا درمیان میں رکھے ایک صوفے پر آجاتا ہے اور دوسرے جھولے میں موجود اپنے بھائی کے پاس پہنچ جاتا ہے۔

یہی نہیں یہ بچہ اپنے بھائی پر اس قدر فریفتہ ہوتا ہے کہ اس کے پاس جا کر اسے پیار سے گلے لگاتا ہے اور اس کے گال پر بوسہ دیتا ہے، یہ منظر اتنا حسین ہے کہ اسے الفاظ میں بیان نہیں کیا جاسکتا۔

اسی دوران دوسرے بچے کا کھلونا اس کلے ہاتھ سے زمین پر گر جاتا ہے جسے اس کا بھائی صوفے سے نیچے اتر کر اٹھاتا ہے اور اپنے بھائی کو دے دیتا ہے، بھائیوں کی اس محبت بھری ویڈیو کو دیکھ کر صارفین بھی بہت محظوظ ہوئے اور کمنٹس میں دلچسپ خیالات کا اظہار کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں