The news is by your side.

Advertisement

برہان وانی کے 5 ویں یوم شہادت پر دفتر خارجہ کا بیان

اسلام آباد: کشمیری نوجوان رہنما برہان مظفر وانی کے 5 ویں یوم شہادت پر دفتر خارجہ نے بیان میں کہا ہے کہ برہان وانی ہندوستانی قبضے کے خلاف کشمیریوں کی جدوجہد کی علامت بن کر ابھرے۔

بیان میں دفتر خارجہ کے ترجمان نے کہا کہ کشمیریوں کے حق خود ارادیت میں شراکت کو خراج تحسین پیش کرتے ہیں، 2016 کے بعد سے سیکڑوں کشمیری بھارتی فوج کے ہاتھوں جانوں سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں۔

ترجمان نے کہا برہان وانی بھارتی قبضے کے خلاف کشمیریوں کی جدوجہد کی علامت بن کر ابھرے، ہندوستان آج تک کشمیریوں کو جدوجہد سے روکنے میں ناکام رہا ہے، عالمی برادری سے مطالبہ ہے کہ اپنا بھر پور کردار ادا کریں۔

واضح رہے کہ مقبوضہ کشمیر میں تحریک آزادی کو نئی جلا بخشنے والے شہید برہان وانی کا آج پانچواں یوم شہادت ہے، برہان وانی اور ان کے ساتھیوں کے یوم شہادت پر آج یوم مزاحمت منایا جا رہا ہے۔

قابض بھارتی فورسز نے وادی جموں و کشمیر کو چھاؤنی بنا رکھا ہے، وادی میں آزادی کے ہیرو کو خراج عقیدت پیش کرنے کے لیے آج مکمل ہڑتال کی گئی، حریت رہنماؤں کا کہنا تھا کہ برہان وانی ہمیشہ ہمارے دلوں میں زندہ رہیں گے۔

8 جولائی 2016 وہ سیاہ ترین دن تھا، جب مقبوضہ کشمیر میں تحریک آزادی کو نئی جلا بخشنے والے برہان وانی کو قابض فورسز نے شہید کیا تھا، برہان مظفر وانی ایک ہونہار طالب علم تھے، بھارتی فورسز کے مظالم نے 15 سال کی عمر میں انھیں ہتھیار اٹھانے پر مجبور کیا، انھوں نے سوشل میڈیا پر کشمیریوں کے لیے آواز اٹھائی، اور بھارتی مظالم کا پردہ چاک کیا، ان کی شہادت نے تحریک آزادی میں ایک نئی روح پھونک دی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں