The news is by your side.

Advertisement

سری لنکا کے بعد برکینافاسو میں چرچ پر حملہ، 6 افراد ہلاک

اواگاڈوگو: سری لنکا کے بعد دہشت گردوں نے افریقی ملک برکینافاسو میں قائم چرچ پر حملہ کردیا جس کے باعث 6 افراد ہلاک ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق یہ حملہ برکینافاسو کے شہر ڈابلو میں پیش آیا جہاں ایک کیتھولک چرچ پر مسلح حملہ آوروں نے فائرنگ کردی جس کے باعث 6 افراد ہلاک ہوگئے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ اتوار کے روز مسیحی برادری اپنے مذہبی عبادات میں مصروف تھے کہ دہشت گردوں نے اچانک حملہ کردیا، ہلاک ہونے والوں میں ایک پادری بھی شامل ہے۔

پولیس حکام کے مطابق حملہ آوروں کی تعداد تقریباً 20 سے 30 کے درمیان تھی، دہشت گردوں نے چرچ پر اندھا دھن فائرنگ کردی جس کے باعث چھ افراد زخمی بھی ہوئے جن میں سے کئی کی حالت تشویش ناک ہے۔

برکینافاسو میں 4 مہینوں کے درمیان یہ تیسرا حملہ ہے، زخمیوں کو فوری طور پر اسپتال منتقل کیا گیا جہاں انہیں طبی امداد فراہم کی جارہی ہے البتہ علاقوں میں سیکیورٹی اہلکاروں کا مکمل کنٹرول ہے۔

دوسری جانب سری لنکا میں ہونے والے دہشت گردانہ حملوں کے تین ہفتوں بعد آج ملکی دارالحکومت کولمبو کے گرجا گھروں میں اتوار کی دعائیہ عبادت منعقد کی گئی، دریں سیکیوٹی کے خصوصی انتظامات کیے گئے۔

یاد رہے کہ سری لنکا میں ہونے والے دہشت گرد حملوں کے بعد حالات آہستہ آہستہ معمول پر آرہے ہیں، جبکہ ملک بھر میں گرجا گھروں کو بھی کھول دیا گیا ہے، البتہ سیکیورٹی ہائی الرٹ ہے۔

سری لنکا دہشت گردی، جرمن مسلمانوں کا اظہار یکجہتی کے لیے ملکی دورہ

سری لنکن آرمی چیف کا برطانوی خبررساں ادارے کو انٹرویو میں کہنا تھا کہ حملے میں ملوث ملزمان بھارت کا دورہ کرچکے تھے، وہ بھارت کے زیرتسلط کشمیر، بنگلور اور ریاست کیرالا بھی گئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں