The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں ضمنی انتخابات ، پیپلزپارٹی نے تیاریاں کرلیں

کراچی : پاکستان پیپلزپارٹی کوآرڈی نیشن کمیٹی سندھ کے سربراہ نثار احمد کھوڑو کی صدارت میں پی پی پی کراچی الیکشن سیل کا اجلاس ہوا۔

اجلاس میں کوآرڈی نیشن کمیٹی کے رکن راشد ربانی، سینیٹر تاج حیدر، وقار مہدی، سینیٹر سعید غنی، نجمی عالم،حبیب الدین جنیدی، ندیم بھٹو اور شاہدہ رحمانی نے شرکت کی۔

اجلاس میں کراچی میں پی ایس 106اور پی ایس 117میں ہونے والے ضمنی الیکشن کے حوالے سے تبادلہ خیال کیا گیا اور فیصلہ کیا گیا کہ پیپلز پارٹی ضمنی الیکشن میں بھرپور طریقے سے حصہ لے گی اس سلسلے میں دونوں صوبائی حلقوں کیلئے الیکشن مہم چلانے کیلئے کمیٹیاں بھی تشکیل دی گئیں ہیں اور ان ضمنی الیکشن کی نگرانی پی پی کراچی کا الیکشن سیل کرے گا۔

اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ پیر کو دونوں صوبائی حلقوں کی الیکشن مہم کمیٹیوں کے علیحدہ علیحدہ اجلاس نثار احمد کھوڑو کی زیر صدارت 3بجے پیپلز سیکریٹریٹ میں منعقد ہوں گے جس میں ضمنی الیکشن کے حوالے سے حکمت عملی ترتیب دی جائے گی۔

اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ شہدائے 12مئی 2007کی نویں برسی کے سلسلے میں بروز جمعرات پیپلزسیکریٹریٹ میں تعزیتی اجتماع میں منعقد کیا جائے گا، اس سلسلے میں 3بجے سہہ پہر قرآن خوانی اور 5بجے تعزیتی اجتماع سے نثار کھوڑو اور دیگر پارٹی کے رہنما خطاب کریں گے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں