The news is by your side.

Advertisement

کیمل ریس: غفیر ساربان ناصر کے اونٹ ’شیر خان‘ نے میدان مار لیا

کراچی: اینٹی نارکوٹکس فورس سندھ (اے این ایف) کی منعقد کردہ بیچ کیمل ریس میں غفیر ساربان ناصر کے اونٹ ’شیر خان‘ نے سنسنی خیز مقابلے کے بعد میدان مار لیا۔

تفصیلات کے مطابق اینٹی نارکوٹکس فورس سندھ کی جانب سے کیمل ریس کا انعقاد کیا گیا جبکہ اے این ایف سندھ کے بریگیڈیر نور الحسن نے فلیگ آف کر کے ریس کا افتتاح کیا، جس میں عرب گوٹھ ماڑی پور کے ساربان ناصر کے اونٹ نے سنسنی خیز مقابلے کے بعد جیت اپنے نام کر لی۔

کراچی کے ساحل سمندر ’سی ویو‘ کے قریب ہونے والی اس ریس میں 30 تیز رفتار والے اونٹوں نے حصہ لیا جہاں پاکستان رینجرز، سندھ پولیس اور دیگر حساس اداروں کی جانب سے فول پروف سیکورٹی انتظامات کیے گئے۔

سعودی عرب میں اونٹوں کے مقابلہ حسن کا اعلان

کیمل ریس کا مقابلہ ماڑی پور کے علاقے سے تعلق رکھنے والے غفیر ساربان ناصر کے اونٹ نے اپنے نام کر لیا، جبکہ داؤد خان کے اونٹ ’ببرشیر‘ نے دوسری اور مولا بخش کے اونٹ ’دل جلا‘ نے تیسری پوزیشن حاصل کی۔

ملتان : تاجر کے بیٹے کی مہنگی مہندی، 2ہزار مہمان، شیر، گھوڑے، اونٹ اور بگھی شامل

منعقد کیے گئے ریس کے چیف جج محمد سہیل بلوچ اور چیف آفیشل محمد اکرم بلوچ تھے تاہم ریس کے اختتام پر مہمان خصوصی بریگیڈیر نورالحسن نے عابد علی ایڈووکیٹ، احمد علی راچپوت اور محمد عارف بلوچ کے ہمراہ پوزیشن ہولڈرز ساربانوں میں ہزاروں روپے کے نقد انعامات، بیش قیمت گولڈن ٹرافی، شیلڈز اور خصوصی سرٹیفیکٹ بھی تقسیم کئے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں