The news is by your side.

Advertisement

انتخابی گہما گہمی عروج پر: عمران، بلاول اور شہباز کے ایک دوسرے پر وار

لاہور: ملک بھر میں جلسے جلوس اور ریلیوں کی صورت میں انتخابات 2018 کے سلسلے میں رونقیں عروج پر پہنچ گئی ہیں، تاریخی انتخابات چھ دن بعد منعقد ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق عوام کو ووٹ کے لیے مائل اور قائل کرنے کے لیے سیاسی جماعتوں کے پاس انتخابی مہم چلانے کے سلسلے میں صرف پانچ دن باقی رہ گئے۔

سیاسی قائدین میں پی ٹی آئی کے چیئرمین عمران خان نے لاہور کا محاذ سنبھال لیا ہے جہاں وہ مختلف حلقوں میں کارنر میٹنگز اور جلسوں سے خطاب کریں گے۔

ن لیگ کے صدر شہباز شریف نے اٹک کے محاذ سے مخالفین پر وار کرنا شروع کر دیے۔ جب کہ پی پی چیئرمین بلاول نے فیصل آباد میں پاور شو دکھایا۔

عمران خان نے فاسٹ رن اَپ سے مخالفین پر تابڑ توڑ باؤنسر مارے، کہتے ہیں ن لیگ کی تجربہ کار ٹیم کا نتیجہ قوم نے دیکھ لیا، ڈالرکی قیمت بڑھنے سے قوم بیٹھے بیٹھے غریب ہوگئی۔

اگر موقع ملا تو پاکستان کو ترکی اور ملیشیا بنادوں گا، شہبازشریف

بلاول بھٹو زرداری نے بھی مخالفین پر وار کرتے ہوئے کہا ’ن لیگ اور پی ٹی آئی لڑائی ذاتی ہے نظریاتی نہیں، پیپلز پارٹی یو ٹرن اور شو بازی نہیں کرتی۔‘

قوم سے ملک میں پیسہ لانے کو کہہ کر اپنا پیسہ باہر بھجوایا جاتا ہے: عمران خان

شہباز شریف بھی مخالفین پر کڑے وار کرنے میں مصروف ہیں، کہتے ہیں عمران خان نے خیبر پختون خوا کا بیڑا غرق کردیا، فراڈ کمپنی کو میٹرو کا ٹھیکا دیا، ہم نے ایسا کیا ہوتا تو نیب کالے پانی کی سزا دیتا۔

خان صاحب کی غلط فہمی ہے سازش کرکے وزیراعظم بنیں گے،بلاول بھٹو


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں