The news is by your side.

Advertisement

بھارتی حکومت کے تعصب کے شکار کینیڈین وزیراعظم کی خانز سے خصوصی ملاقات، تصاویر وائرل

ممبئی: بھارتی دورے پر آئے کینیڈین وزیراعظم جسٹن ٹروڈو کو معتصب بھارتی حکومت مسلسل نظراندازہ کر رہی ہے، البتہ انھیں کروڑوں دلوں پر راج کرنے والے خانز کی خصوصی توجہ میسر ہے۔

تفصیلات کے مطابق گذشتہ دنوں کینیڈا کے ہر دل عزیز اور بین المذاہب ہم آہنگی کے لیے کوشاں نوجوان وزیراعظم کی تصاویر وائرل ہوگئیں، جن میں وہ مسٹرپرفیکٹ عامر خان اور کنگ خان شاہ رخ خان کے ساتھ دکھائی دے رہے ہیں۔

ملاقاتوں میں جسٹن ٹروڈو کے اہل خانہ بھی موجود تھے۔ کینیڈین وزیر اعظم نے شیروانی پہن رکھی تھی۔ ان کی بیگم نے ساڑھی، جب کہ بچوں نے بھی مشرقی لباس زیب تن کر رکھے تھے۔ ان رنگا رنگ تصاویر میں جسٹن ٹروڈو بولی وڈ کی معروف ہستیوں کے ساتھ خوشگوار موڈ میں نظر آرہے ہیں۔

تقریب کے بعد جسٹن ٹروڈو نے کنگ خان کے ساتھ اپنی تصویر ٹویٹ کی، جس میں انھوں نے کہا کہ ’آج ہم نے کینیڈین فلم انڈسٹری اور بولی وڈ کے درمیان نئے اور مضبوط رشتے کا جشن منایا اور اس کام کے لیے شاہ رخ سے بہتر بھلا کون ہوسکتا ہے، آپ سے ملنا شان دار رہا۔‘

تقریب میں انھوں نے کنگ خان اور مسٹر پرفیکٹ کے علاوہ فرحان اختر، مادھون اور انوپم کھیر سے بھی ملاقات کی، جن کی تصویروں پر میڈیا پر زبردست ردعمل آیا۔

کینیڈین وزیر اعظم کو بھارتی سپراسٹارز اور عوام کی جانب سے ملنے والے پذیرائی ان معنوں‌ میں‌ اہم ہے کہ انھیں‌ انتہاپسندی کی شکار بھارتی حکومت کی جانب سے مسلسل نظر انداز کیا جارہا ہے.

یاد رہے کہ وزیراعظم جسٹس ٹروڈو اپنے اہل خانہ کے ہمراہ 7 روزہ سرکاری دورے پر پیر کے روز بھارت پہنچے تو مودی حکومت نے ان کے دورے کو کوئی اہمیت نہیں دی، جس کا سبب ان کی مسلمان، سکھ اور دیگر اقلیتوں کے لیے ہمدردیاں اور پالیسیاں‌ ہیں، البتہ بولی وڈ خانز نے حکومت کی انتہاپسندانہ سوچ کو رد کرتے ہوئے ہر دل عزیز کینیڈین وزیر اعظم سے خصوصی ملاقاتیں کیں.

واضح رہے کہ گذشتہ دنوں بھارت پہنچنے والے اسرائیلی وزیراعظم نیتن یاہو کا نہ صرف پرتپاک استقبال کیا گیا تھا، بلکہ بھارتی وزیر اعظم ہر جگہ اُن کے ساتھ ساتھ نظر آئے. بگ بی سمیت کئی اداکاروں کی ان سے ملاقات کا اہتمام کیا گیا، جن کے ساتھ لی جانے والی بگ بی کی سیلفی پر خاصی تنقید کی گئی.

یاد رہے کہ خانز نے اسرائیلی وزیراعظم کے لیے منعقد تقریب میں شرکت سے اجتناب برتا تھا.


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں