The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب میں ملازمت کے دروازے کھولنے والی کمپنیوں کے خلاف حکومت کا ایکشن

ریاض: سعودی عرب میں ملازمتیں دلانے والی  11 ریکروٹنگ کمپنیوں اور 53 ایجنسیوں کے لائسنس منسوخ کر کے ان کی خدمات معطل کردی گئیں۔

سعودی ویب سائٹ کے مطابق سعودی وزارت محنت و سماجی بہبو د نے سنہ 2019 کے دوران 11 ریکروٹنگ کمپنیوں اور 53 ایجنسیوں کے لائسنس منسوخ کیے ہیں۔

اس حوالے سے وزارت محنت کی خصوصی کمیٹی نے 64 فیصلے جاری کیے ہیں جن میں سے 11 کا تعلق ریکروٹنگ کمپنیوں اور 53 کا تعلق ریکروٹنگ ایجنسیوں سے تھا۔

ان تمام کمپنیوں اور ایجنسیوں کے لائسنس سلب کرلیے گئے جبکہ ان کی خدمات معطل کردی گئیں۔

وزارت محنت و سماجی بہبود کے ترجمان کے مطابق وزارت محنت تمام فریقین کو معیاری خدمات فراہم کرنے، ریکروٹنگ مارکیٹ میں استحکام پیدا کرنے، ریکروٹنگ مارکیٹ کو خلاف ورزیوں سے پاک کرنے اور تمام متعلقہ فریقین کو مطمئن کرنے کی پالیسی پر گامزن ہے۔

ترجمان نے سعودی شہریوں سے اپیل کی ہے کہ وہ جب بھی کسی ریکروٹنگ ایجنسی یا کمپنی کو قوانین و ضوابط کی خلاف ورزی کرتے ہوئے پائیں یا افرادی قوت کی درآمد کے سلسلے میں انہیں مشکلات کا سامنا ہو تو اس کی شکایت درج کروائیں۔

اس سلسلے میں 19911 پر رابطہ کر کے یا سعودی عرب کے کسی بھی حصے میں موجود لیبر آفس سے رجوع کر کے مطلع کیا جاسکتا ہے۔ اس ضمن میں اسمارٹ فون ایپلی کیشن کے ذریعے بھی شکایت درج کروائی جاسکتی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں