The news is by your side.

Advertisement

کینسر کا علاج بیماری سے زیادہ تکلیف دہ ہے، سونالی بیندرے

ممبئی: کینسر کو شکست دینے والی بالی ووڈ اداکارہ سونالی بیندرے نے کہا ہے کہ سرطان کی بیماری سے زیادہ اُس کا علاج خطرناک ہے۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ برس کینسر کی خطرناک بیماری کو شکست دینے والی بالی ووڈ اداکارہ کا کہنا تھا کہ ’’جب مجھے اپنی بیماری کا معلوم ہوا تو بہت زیادہ پریشانی ہوئی اور ایسا محسوس ہوا کہ زندگی ختم ہوگئی مگر مجھے دوستوں اور عزیزں نے شکست تسلیم نہ کرنے کا مشورہ دیتے ہوئے حوصلہ افزائی کی‘‘۔

اُن کا کہنا تھا کہ میرا کینسر کو شکست دینا اور دوبارہ صحت مند زندگی کی طرف لوٹنا کسی معجزے سے کم نہیں کیونکہ دورانِ علاج جو تکالیف اور درد برداشت کیا اُسے بیان نہیں کرسکتی۔

مزید پڑھیں: سونالی بیندرے روبہ صحت، بھارت واپسی

سونالی کا کہنا تھا کہ ’ابتدائی ایام میں بیماری کی تشخیص بہت مشکل مگر ضروری ہے، خاص طور پر کینسر کی بیماری جتنی بھیانک ہے اس کا علاج بھی اُتنا ہی تکلیف دہ ہے، اگر پہلے یا دوسرے مرحلے میں بھی معلوم ہوجائے تو علاج پر پیسے کم خرچ اور مریض کو تکلیف بھی کم ہی ہوتی ہے۔

یاد رہے کہ صحت مند زندگی کی طرف لوٹنے کے بعد سونالی نے ایک انٹرویو دیا تھا جس میں انہوں نے بتایا تھا کہ انہوں نے بیماری کی وجہ سے اپنے قیمتی بالوں کی قربانی دی مگر یہ اُن کے لیے سود مند ثابت ہوئی۔

انہوں نے بتایا تھا کہ جب سر منڈوایا تو دوستوں اور خاوند نے مشورہ دیا کہ انہیں اپنے ہی پاس رکھ لوں کیونکہ وہ بہت اچھے تھے اور میرے دوست بھی اُن سے بہت زیادہ لگاؤ رکھتے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں