The news is by your side.

Advertisement

’یقین نہیں آ رہا، آپ مجھ سے پہلے ریٹائر ہوگئے‘

جارح مزاج بلے باز کرس گیل نے کیرون پولارڈ کے چونکا دینے والے اعلان پر رد عمل ظاہر کرتے ہوئے کہا ہے کہ مجھے یقین نہیں آتا کہ آپ مجھ سے پہلے ریٹائر ہو گئے ہیں۔

بین الاقوامی کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کے اعلان پر کئی سابق اور موجودہ کرکٹرز نے سوشل میڈیا پر ویسٹ انڈیز کے آل راؤنڈر کیرون پولارڈ کے لیے نیک تمناؤں کا اظہار کیا ہے، جن میں ویسٹ انڈیز کے بائیں ہاتھ سے کھیلنے والے جارح مزاج بلے باز کرس گیل بھی شامل ہیں۔

کیرون پولارڈ نے انٹرنیشنل کرکٹ کو خیرباد کہہ دیا

34 سالہ کیرون پولارڈ نے بدھ کی شام کو انٹرنیشنل کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کیا، بیٹنگ لیجنڈ سچن ٹنڈولکر نے بھی اپنی اور پولارڈ کی ایک تصویر شیئر کر کے انھیں فائٹر اور چیلنجر قرار دیا۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kieron Pollard (@kieron.pollard55)

کرس گیل پولارڈ کے اس فیصلے پر خوش گوار حیرت کا شکار ہوئے اور ٹوئٹر پر لکھا یقین نہیں آتا کہ آپ مجھ سے پہلے ریٹائر ہو گئے ہیں، کرس گیل نے پولارڈ کو بین الاقوامی کیریئر پر مبارک باد بھی دی اور کہا کہ ریٹائرمنٹ مبارک ہو۔

انھوں نے مزید کہا کہ آپ کے ساتھ کھیل کر بہت اچھا لگا، آپ کی زندگی کے دوسرے مرحلے کے لیےمیری نیک خواہشات آپ کے ساتھ ہیں۔

کیرون پولارڈ نے انٹرنیشنل کرکٹ سے ریٹائرمنٹ پر سوشل میڈیا پر پیغام میں کہا کہ میرے لیے فخر کی بات ہے کہ میں نے ویسٹ انڈیز کی نمائندگی کی۔ خیال رہے کہ کیرون پولارڈ نے ویسٹ انڈیز کی جانب سے 123 ون ڈے اور 101 ٹی ٹوئنٹی میچز میں نمائندگی کی۔ پولارڈ نے 2007 میں ون ڈے اور 2008 میں ٹی 20 انٹرنیشنل میچز سے اپنے سفر کا آغاز کیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں