The news is by your side.

Advertisement

کپیٹن صفدر کروڑوں کے مالک نکلے، اثاثوں کی تفصیل سامنے آگئی

اسلام آباد: سابق وزیراعظم کے داماد اور مسلم لیگ ن کے رہنما کپٹن (ر) صفدر کی جانب سے کاغذاتِ نامزدگی میں ظاہر کیے جانے والے اثاثوں کی تفصیلات سامنے آگئیں۔

تفصیلات کے مطابق کپیٹن صفدر آئندہ عام انتخابات برائے سال 2018 میں مسلم لیگ ن کی جانب سے قومی اسمبلی کے حلقے پر الیکشن لڑنے جارہے ہیں، انہوں نے ای سی پی میں جمع کرائے نامزدگی فارم پر اپنے اثاثوں کی تفصیل درج کی جس کے مطابق وہ کروڑوں کی جائیداد کے مالک ہیں۔

کپیٹن (ر) صفدر نے نامزدگی فارم میں 3100 کنال زرعی اراضی ظاہر کی ، راجن پور میں 2922 کنال جبکہ مانسہرہ میں 172 ایکٹ اراضی مسلم لیگی رہنما کے نام پر ہے۔

مزید پڑھیں: خورشید شاہ 3 کروڑ روپے کے اثاثوں کے مالک

سابق وزیراعظم کے داماد نے مختلف اثاثوں کی مالیت 4 کروڑ 14 لاکھ ظاہر کی جبکہ انہوں نے الیکشن کمیشن کو یہ بھی بتایا کہ سندر انڈسٹریل ایریا کے قریب زیر تعمیر ملز میں انہوں نے 34 لاکھ کی سرمایہ کاری کی علاوہ ازیں مانسہرہ دائغ براہ میں 60 ایکٹر کی زمین اُن کے نام ہے۔

کیپٹن(ر)صفدرنے کاغذاتِ نامزدگی میں اسلام آباد کے E-12/4 پلاٹ کے حوالے سے ای سی پی کو آگاہ کیا کہ یہ انہوں نے قسطوں پر لیا ہوا ہے جبکہ اُن کے پاس 4 لاکھ کے بانڈز بھی موجود ہیں۔

سامنے آنے والی تفصیل کے مطابق مانسہرہ میں کیپٹن(ر)صفدرکےبیٹےجنیدکےنام پر16 کنال کی2 پراپرٹیز ہیں  جبکہ لیگی رہنما نے اپنی سالانہ آمد 17 لاکھ 28 ہزار ظاہر کی۔

اسے بھی پڑھیں: مریم نواز کی جائیداد کا ریکارڈ منظر عام پر

کپیٹن صفدر نے کاغذاتِ نامزدگی فارم میں یہ بھی تحریر کیا کہ اُن کے پاس 10 لاکھ کی جیولری ہے اس کے علاوہ 7 لاکھ روپے مالیت کا ٹریکٹر ہے جو لیز پر حاصل کیا گیا جبکہ لیگی رہنما نے دو اسلحے (کلاشن کوف اور رائفل) کی ملکیت بھی ظاہر کی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں