The news is by your side.

Advertisement

کیپٹن(ر)صفدرکی گرفتاری ، وزیراعلیٰ سندھ آج پریس کانفرنس میں حقائق سامنے رکھیں گے

کراچی : پیپلز پارٹی کی رہنما شرمیلا فاروقی کا کہنا ہے کہ کیپٹن ریٹائرڈ صفدرکی گرفتاری کے پیچھے کوئی نہ کوئی عوامل ہیں، وزیراعلیٰ سندھ آج پریس کانفرنس کرکے حقائق سامنے رکھیں گے۔

تفصیلات کے مطابق پیپلز پارٹی کی رہنما شرمیلا فاروقی نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام باخبر سویرا میں گفتگو کرتے ہوئے کہا مزار قائدپرجوہوا وہ ہونانہیں چاہیےتھا، وزیراعلیٰ سندھ آج پریس کانفرنس کرکےحقائق سامنےرکھیں گے ، واقعےسےمتعلق تحقیقاتی کمیٹی بنائی گئی ہے۔

شرمیلافاروقی کا کہنا تھا کہ کیپٹن(ر)صفدرکی واقعے سے متعلق صبح پتہ چلا تھا، درج ایف آئی آرمیں وقت شام7بجے لکھا گیا ہے ، تحقیقات کے بعد تمام حقائق قوم کے سامنےلائیں گے۔

پی پی رہنما نے مزید کہا کہ کیپٹن(ر)صفدرکی گرفتاری کےپیچھےکوئی نہ کوئی عوامل ہیں، دو سو لوگ نامزد تھے گرفتاری صرف صفدر کی ہوئی ، سندھ حکومت گرفتاری سےمتعلق لاعلم تھی، سازشی عناصر اس وقت وفاق میں بیٹھے ہیں۔

گذشتہ روز وزیراطلاعات سندھ ناصرشاہ کا کہنا تھا کہ وزیراعلیٰ سندھ نے کیپٹن(ر)صفدر کی گرفتاری کا سخت نوٹس لیتے ہوئے گرفتاری پر اعلیٰ سطحی انکوائری کا حکم دیا ہے، گرفتاری میں کون ملوث ہے مکمل انکوائری ہوگی، تاہم آئی جی اغوا ہوئے یا نہیں اس واقعے کا علم نہیں۔

صوبائی وزیر نے مزید کہا تھا کہ یہ سارا کھیل وفاقی حکومت کی ایماں پر ہوا ہے، کارروائی سے پہلے حکومت سندھ کو آگاہ نہیں کیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں