کیپٹن(ر)صفدرنےاحتساب عدالت کے حکم نامےکوچیلنج کردیاCapt Safdar
The news is by your side.

Advertisement

کیپٹن(ر)صفدرنےاحتساب عدالت کے حکم نامےکوچیلنج کردیا

اسلام آباد : نااہل سابق وزیراعظم نوازشریف کے داماد کیپٹن(ر)صفدرنےاحتساب عدالت کا حکم نامہ اسلام آبادہائیکورٹ میں چیلنج کردیا،تیرہ اکتوبرکر چارج فریم کرنے سے روکنے کی استدعا کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق کیپٹن(ر)صفدر نے اسلام آبادہائیکورٹ احتساب عدالت کے حکم نامے کے خلاف درخواست دائرکردی، وکیل محمد امجد پرویز کے ذریعے درخواست دائرکی گئی ، درخواست میں موقف اختیار کیا گیا کہ نیب عدالت نےحکم جاری کیا کہ تیرہ اکتوبرکو چارج فریم کرینگے، اسلام آباد ہائیکورٹ احتساب عدالت کو چارج فریم سے روکے۔

درخواست میں کہا گیا ہے کہ میں اور میری بیگم لندن جانا چاہتے ہیں، میری ساس کی طبیعت انتہائی خراب ہے، عدم حاضری پرمیرےناقابل ضمانت وارنٹ جاری ہوئےتھے ، جب میں واپس پیشی کیلئےآیا تومجھے ایئرپورٹ سےگرفتار کیا گیا ، تیرہ اکتوبر کو چارج فریم کرناغیرآئینی اورغیرقانونی ہے۔

یاد رہے کہ کیپٹن صفدر کو پاکستان پہنچے پر گرفتار کرلیا گیا تھا اور احتساب عدالت میں پیش کیا جہاں عدالت نے 50 لاکھ روپے کے مچلکے جمع کرانے کی ہدایت کرتے ہوئے ان کی ضمانت منظور کرلی تھی اور  اور کیپٹن(ر)صفدر کو بیرون ملک جانے سے پہلے آگاہ کرنے کا حکم بھی دیا۔


مزید پڑھیں : نوازشریف،مریم نواز،کیپٹن(ر)صفدر پر 13اکتوبر کو فردجرم عائد کی جائے گی


احتساب عدالت نے سماعت13اکتوبرتک ملتوی کرتے ہوئے نوازشریف،مریم نواز،کیپٹن(ر)صفدر کو آئندہ سماعت پر طلبی کا سمن جاری کیا تھا اور کہا تھا کہ ریفرنسز کیس میں نوازشریف،مریم نواز،کیپٹن(ر)صفدر پر 13اکتوبر کو فردجرم عائد کی جائے گی۔

واضح رہے کہ کہ لندن فلیٹس سے متعلق ریفرنس میں سابق وزیراعظم نوازشریف ان کے دونوں بیٹے حسن اور حسین نواز، مریم نواز اور داماد کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کوملزم نامزد کیا گیا  ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں