site
stats
پاکستان

دسمبر کا مہینہ ہے ہمیں سقوط ڈھاکہ سے سبق سیکھنا چاہئے، کیپٹن(ر)صفدر

اسلام آباد:کیپٹن(ر)صفدر کا کہنا ہے کہ دسمبر کا مہینہ ہے ہمیں سقوط ڈھاکہ سے سبق سیکھنا چاہئے، ختم نبوت پر اسمبلی میں تقریر کے بعد جانتا ہوں کسی نہ کسی ایف آئی آر میں گرفتار کیا جاؤں گا۔

تفصیلات کے مطابق کیپٹن(ر)صفدر نے ناقابل ضمانت وارنٹ گرفتاری کیس میں اسلام آبادہائی کورٹ کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ماہ دسمبرہےہ میں سقوط ڈھاکا سے سبق سیکھناچاہیے۔

کیپٹن(ر)صفدر کا کہنا تھا کہ اسمبلیاں اپنی مدت پوری کریں توبہترہے ، اسمبلی پر کوئی بھی وار ہوا تو بوجھ ریاست اٹھائے گی۔

عمران خان پر تنقید کرتے ہوئے انھوں نے کہا کہ عمران خان ہربات اپنے امپائر سے پوچھتے ہیں۔

کیپٹن(ر)صفدر کا مزید کہنا تھا کہ ختم نبوت پر اسمبلی میں تقریر کے بعد جانتا ہوں کسی نہ کسی ایف آئی آر میں گرفتار کیا جاؤں گا۔


مزید پڑھیں : عمران خان 2023 تک سڑکوں پرہی رہیں گے‘ کیپٹن صفدر


یاد رہے کہ چند روز مسلم لیگ ن کے رہنما کیپٹن صفدر نے میڈیا گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ عمران خان سمجھتے ہیں عدالتیں، الیکشن کمیشن ان کےماتحت ہے، عمران خان لیڈرنہیں ہیں، آج بھی ایمپائر کےانتظارمیں ہیں۔

صحافی نے سوال کیا کہ عمران خان کا تھرڈ ایمپائرکون ہے؟ جس پر کیپٹن صفدر نے جواب دیا کہ عمران خان کا ایمپائر ریٹائرڈ ہے، عمران خان بھول جائیں کہ ان کے نصیب میں اقتدار ہے، وہ 2023 تک سڑکوں پرہی رہیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top