The news is by your side.

Advertisement

کولڈ ڈرنک نہ دینے پر ہسپانوی خاتون مسافر کا طیارے میں ہنگامہ

میڈرڈ: مانچسٹر سے لسبن جانے والی فلائٹ میں کولڈ ڈرنک نہ دینے ہر نشے میں دھت ہسپانوی خاتون نے طیارے میں ہنگامہ برپا کردیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق مانچسٹر سے لسبن جانے والی فلائٹ میں نشے میں دھت خاتون نے اس وقت فضائی میزبانوں سے لڑائی جھگڑا شروع کردیا جب کریو ممبر کی جانب سے کہا گیا کہ کولڈ ڈرنک موجود نہیں ہے، طیارے کی لینڈنگ کے بعد خاتون مسافر کو گرفتار کرلیا جائے گا۔

رپورٹ کے مطابق فضائی میزبانوں کی جانب سے تمام مسافروں کو فروٹ جوس دئیے جارہے تھے تاہم خاتون مسافر کولڈ ڈرنک کا مطالبہ کررہی تھی۔

مسافروں کی جانب سے شکایت درج کرانے کے بعد کیپٹن کی جانب سے ایئرپورٹ حکام کو آگاہ کردیا گیا ہے، طیارے کی لینڈنگ کے بعد خاتون مسافر کو حراست میں لے لیا جائے گا۔

مزید پڑھیں: شوہرکی بے وفائی پربیوی کی ہنگامہ آرائی، جہازبیچ سفرمیں اتارنا پڑا

طیارے میں موجود 38 سالہ برطانوی سیاح کا کہنا ہے کہ میں نے اس طرح کی خاتون آج تک نہیں دیکھی۔

مسانچسٹر کے رہائشی عینی شاہد نے کہا کہ ’پہلے میں سمجھا کہ وہ ڈرامہ کررہی ہے لیکن میں غلط تھا، وہ اپنی سیٹ سے اُٹھ کر شور مچارہی تھی اور اس کا چہرہ غصے سے سرخ ہورہا تھا۔‘

طیارے میں موجود ایک اور مسافر کا کہنا تھا کہ اسے کولڈ ڈرنک کی ضرورت اس لیے پیش آرہی تھی کہ وہ اپنے پاس موجود شراب میں اسے ملا کر پینا چاہتی تھی۔

رپورٹ کے مطابق مانچسٹر سے لسبن جانے والی کنیکٹنگ فلائٹ کو پہلے ملاگا میں لینڈ کرنا ہے اور ایئرپورٹ سیکیورٹی حکام کی جانب سے خاتون کی گرفتاری عمل میں لائی جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں